Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trailere kan være fett nok, men det har nå blitt slik at trailere (for både film og serier) absolutt skal vise plottvistene som kommer, og gjerne også hvordan de(t) ender. Helt forferdelig, og det har blitt regelen snarere enn unntaket. Da liker jeg heller en god teaser, som prøver å fange interessen min uten å absolutt skulle vise meg de store tingene som vil skje.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå sett sesong 1 og 2 opp igjen de 3-4 siste dagene her, for å lade opp til sesong 3..Har sett de som "HDTV", på BluRay, på Canal Digital Go(?) tidligere, og nå på HBO.. Men, jeg synes at HBO hadde en liten "extended feeling", da jeg følte at det var noen få ekstra scener på HBO som jeg ikke har sett før, i flere av episodene, de fleste har vært landskapsscener.. Noen som kan bekrefte at det er flere scener der, eller vil påstå at jeg husker litt dårlig?

Ætakk! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sett den første sesong-traileren, det får holde. Er jo snart titalls ulike promoer og teasere, hva med å stole på at folk ser serien uannsett? Evt hva med å vente til å se hva som skjer til serien starter?

Aldri skjønt poenget med episodepromoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...