Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boksnakk.

Selv så har jeg bestandig trodd at Snow var en Targ. Har alltid følt at det passer overens med det vi leste om Ned og hendelsen med Lyanna Stark aog Rhaegar Targaryen.

Mer Boksnakk

Tre drager = 3 targs. Kan jo hende de bare viser til Visery og Master Aemon. Men jeg tror det er Tyrion, og ihvertfall Jon Snow.

Lenke til kommentar

Boksnakk.

Selv så har jeg bestandig trodd at Snow var en Targ. Har alltid følt at det passer overens med det vi leste om Ned og hendelsen med Lyanna Stark aog Rhaegar Targaryen.

Mer Boksnakk

Tre drager = 3 targs. Kan jo hende de bare viser til Visery og Master Aemon. Men jeg tror det er Tyrion, og ihvertfall Jon Snow.

Mer boksnakk

Er ikke helt sikker på Tyrion, har ikke kommet over noen ting som kan peke mot det.

Lenke til kommentar

Skulle nesten vært laget en egen tråd med boksnakket hvis det blir veldig mye av det.

Det finnes jo en egen tråd i litteraturforumet...

In other news kan det nevnes at castingen for sesong 2 nå er i gang i London. De viktigste rollene som må besettes er vel kanskje gjengen på Dragonstone. Det blir spennende å se om de kjører på med noen store navn, eller om de fortsetter med folk i ung-og-lovende kategorien.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at Stannis skal spilles av noen som er særlig ung, da. :p

Vet ikke helt hvor oppdatert andre er på casting i første sesong, men jeg fikk først nå rotet meg til å sjekke hvem som fyller de viktige birollene vi enda har til gode å møte. Veldig fornøyd med castingen av Gregor Clegane, selv om nettsiden til han de valgte roter det skikkelig til når de skal forklare karakteren..

Lenke til kommentar

Burde ikke Stannis være i King's Landing i serien? Han var jo Master of Ships i kong Robert's "Small Council", men så bare Renly av de tre brødrene i episode 3. Eller... stakk han da Jon Arryn døde. Innbilte meg at han ikke stakk før...

...villsvinet gjorde sitt.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Ville ha satt det i spoiler. Er jo tross alt viktige plottmessige handlinger.

At han stakk når Arryn døde? Har ryddet opp litt i posten for å fokusere på det.

Anyway, det meste står jo på HBO-siden:

One of Robert Baratheon's two younger brothers, Stannis is never seen at court, although he serves as Master of Ships on the Small Council. A serious man, Stannis prefers to remain at Dragonstone, the former Targaryen stronghold that he was awarded after Robert's Rebellion.

http://viewers-guide.hbo.com/game-of-thrones/#!/guide/houses/baratheon/stannis-baratheon/

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Ville ha satt det i spoiler. Er jo tross alt viktige plottmessige handlinger.

At han stakk når Arryn døde? Har ryddet opp litt i posten for å fokusere på det.

Anyway, det meste står jo på HBO-siden:

One of Robert Baratheon's two younger brothers, Stannis is never seen at court, although he serves as Master of Ships on the Small Council. A serious man, Stannis prefers to remain at Dragonstone, the former Targaryen stronghold that he was awarded after Robert's Rebellion.

http://viewers-guide.hbo.com/game-of-thrones/#!/guide/houses/baratheon/stannis-baratheon/

"Eller... stakk han da han fikk høre om incesten til dronningen, og at Jon Arryn var død (drept?). Innbilte meg at han ikke stakk før..."

Les spoileren du. Det burde være skjult siden serien ikke er kommet så langt.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke greier å unngå spoilere på noen som helst måte, får jeg spørre dere som har lest bøkene.

Stor spoiler for de som ikke har lest.

Kommer Eddard Stark sin karakter til å forsvinne etter denne sesongen/neste sesong i og med at Joffrey får ham henrettet?

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke greier å unngå spoilere på noen som helst måte, får jeg spørre dere som har lest bøkene.

Stor spoiler for de som ikke har lest.

Kommer Eddard Stark sin karakter til å forsvinne etter denne sesongen/neste sesong i og med at Joffrey får ham henrettet?

Virker noe slikt. Og situasjonen rundt Sean Bean virker som dette kan skje snart.

Sean Bean er allerede castet til en dramathriller på ABC(?) mener jeg. Og hvis serien blir plukket opp så kan han ikke noe særlig mer enn en par gjesteroller i sesong 2.

EDIT: ABC ja.

http://www.ugo.com/tv/game-of-thrones-sean-bean-abc-pilot

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...