Carlgutt Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Blir nice med Cæsar og Brutus i Game of Thrones. Mance Rayder Endret 14. januar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Et lite glimt av Hivju på slutten der http://youtu.be/AaedhISdshA Endret 20. januar 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Serien ser meget bra ut, men er dårlig spilt og historien passer i bokform men grenser til det totalt banale i TV-serien. Hivju er jo bare med fordi han snakker dialektengelsk og har et massivt rødt skjegg. Jeg vil heller anbefale serien Rome. Når ble Game of Thrones banalt, bortsett fra sex-scenene? Endret 20. januar 2013 av Maury Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er du enig i det sitatet? Håper ikke det... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Enig at Rome er en bra serie, men poenget med å sitere den kommentaren er? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Og hvor er det fra? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det var vel fra serienytt (?), en av kommentarene på den artikkelen elns. Jeg fant den ikke for jeg har skrudd av Disqus, slik at jeg slipper og se slike latterlige kommentarer. Forøvrig er dette Game of Thrones sesong 2-tråden. Kanskje en idé og bytte navn på tråden, eller lage en ny tråd for sesong 3? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hivju! http://www.youtube.com/watch?v=d3-hlG6Nn1s 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 SPAILAR SPAILAR!!!!! Neida. Det er så imponerende hvor bra locations hjelper Game of Thrones på det visuelle. GoT ser så mye bedre ut enn mye av hva som kommer ut av Hollywood og annet på grunn gode locations. Det merket jeg spesielt med sesong 2 i grunn. Ser veldig fram til sesong 3, nesten litt synd at jeg ender opp med å se serien litt tidligere på noen skrøpelige dvd-plater fra HBO (de har ikke så bra og sikkert system som Netflix f. eks). Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Så sant, så sant. Med såpass mange forskjellige historier som utspiller seg på forskjellige plasser, er det viktig at omgivelsene er troverdige og unike, som i en ekte verden. Ser for meg at sesong 3 fort kan overgå både sesong 2 og 1. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg sparte s1 og s2 til nå i januar for å ha mer å se på, samt mindre (i den forstand at jeg hadde alt for mange serier fra før av, men House var jo på siste vers når sesong to begynte). Jeg børna gjennom de 24 episodene på tre dager tror jeg? Jeg angrer. Jeg skulle spart dem. Men serier er så overveldende at det er ikke noe jeg vil se om igjen med det første, rett og slett fordi det ble mye info på en gang, og mye satte seg veldig godt, så godt at jeg blir ikke å ha det gøy med å kjøre en runde til. Bare meg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bare deg (og sikkert noen andre). Har sett hver sesong tre ganger, og de blir bare bedre og bedre. Og man får svar (og nye spørsmål) man ikke tenkte på i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg anbefaler å skaffe deg serien på blu-ray om du har lyst å sette deg sånn halveis inn i universet. Utrolig mye, og god bakgrunnshistorie der. Kanonfete animerte historier, med skuespillere fra serien som fortellerstemmer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg så de to første sesongene, også leste jeg bøkene. Følte jeg fikk god oversikt over karakterene og kom litt dypere inn i historien og den verdenen. Så sesongene på nytt og følte at opplevelsen var enda bedre. Gleder meg så sinnsykt til sesong 3. Tror ikke jeg har gledet meg til noe så mye, som det jeg gjør nå. Det er i allefall sjeldent at jeg er så i ekstase over noe bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ikke noe særlig nytt i dagens nye teaser for sesong 3, men heck bedre enn ingenting eller enda en kommentar om hvor mye folk gleder seg (alle gleder seg vel til en ny sesong?). Kommer den første ordinære traileren senere denne måneden. Og en ny behind the scenes. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Og da stenger vi dette emnet til vi får kontroll på drittungene 8 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Er begynt å se sesong 2 igjen, for å varme opp til sesong 3! Endret 21. februar 2013 av Quote Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er begynt å se sesong 2 igjen, for å varme opp til sesong 3! Jeg er sånn at jeg gjerne vil se de to første sesongene for så å se sesong 3, alt i en herlig, god maraton! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Hadde just en slik maraton. Ah, så digg! Karakteren Sansa vokser på meg for hvert gjensyn. (ikke tenkt koffert) Endret 21. februar 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå