vebbiii Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har liten sympati med folk som leser youtube's kommentarfelt. Vel, jeg begynte bare å lese den øverste kommentaren.. 1 setning. Men det var nok. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Den serien er jævlig bra , men synest den har hatt noen "Nedganger" vist dere skjønner. I sesong 1 ble eg skuffet over at Robert ble halshugd, han som var liksom den eg "så" opp til, han som liksom var "kulest" da. Men serien er jævlig digg, dere vet scenen i sesong 1 der Robert skal gjøre opprør mot kongen? Og så vaktene går mot han selv? Slike scener gjør serien jævlig bra, noen som vet om andre filmer/serier med like scener? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Den serien er jævlig bra , men synest den har hatt noen "Nedganger" vist dere skjønner. I sesong 1 ble eg skuffet over at Robert ble halshugd, han som var liksom den eg "så" opp til, han som liksom var "kulest" da. Men serien er jævlig digg, dere vet scenen i sesong 1 der Robert skal gjøre opprør mot kongen? Og så vaktene går mot han selv? Slike scener gjør serien jævlig bra, noen som vet om andre filmer/serier med like scener? Vet ikke helt hvor du har navnet Robert fra da. Han heter Eddard Stark, men blir kalt for Ned vanligvis. Men jeg er litt uenig i det du sier. Det at hvem som helst kan dø i serien, det er det som gjør den bra spør du meg. Før du vet ordet av det, er plutselig Imp-en eller Daenerys neste.. selv om jeg tviler sterkt på om Daenerys forsvinner med det første Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Robert var kongen som døde. Det er faktisk jævla tøft av serien at de tør å drepe karakteren de aller fleste vil like mest (MEG INKLUDERT). Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Nå blir det ganske feil å si at serien "tør" å drepe vesentlige karakterer. Det er jo tross alt Martin som har drept dem, og hvis serien ikke hadde fulgt plotlinjene i så stor grad, så ville jo serien vært en skandale. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Serien betyr ikke nødvendigvis som i selve serien og tvgreiene og sånt.. Det er jo en ''serie'' med bøker også. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Joda, greit det, men GRRM er ikke "de". 'Det er faktisk jævla tøft av serien at de tør å drepe karakteren' Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hbordan skulle de klart å følge bøkene hvis de overser en så stor ting som det? Ville jo gjort hele andre sesong overflødig.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Serien, more like. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jau, for alt eg vet kan serien dreie helt bort fra sesong 1 og to. Selv om det er usannsynlig Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, hvis sesong 3 plutselig er en sitcom om to vennepar fra Kings Landing så blir det nok en liten publikumsreaksjon 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den serien er jævlig bra , men synest den har hatt noen "Nedganger" vist dere skjønner. I sesong 1 ble eg skuffet over at Robert ble halshugd, han som var liksom den eg "så" opp til, han som liksom var "kulest" da. Men serien er jævlig digg, dere vet scenen i sesong 1 der Robert skal gjøre opprør mot kongen? Og så vaktene går mot han selv? Slike scener gjør serien jævlig bra, noen som vet om andre filmer/serier med like scener? Vet ikke helt hvor du har navnet Robert fra da. Han heter Eddard Stark, men blir kalt for Ned vanligvis. Men jeg er litt uenig i det du sier. Det at hvem som helst kan dø i serien, det er det som gjør den bra spør du meg. Før du vet ordet av det, er plutselig Imp-en eller Daenerys neste.. selv om jeg tviler sterkt på om Daenerys forsvinner med det første Takk for at du rettet meg xD Eddard stark Men han var awesome xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Sett både sesong 1 og 2 de siste 3-4 dagene. Synes jeg fikk enda mer ut av serien etter å ha lest bøkene. Gleder meg så sinnsykt til kommende sesong. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det at de dreper Eddard i slutten av sesong 1 og bok 1 er jo litt av det som gjør serien spesiell. Når alle er dødelige er det plutselig mye viktigere at de som overlever gjør det Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Martin bygde bevisst opp Neddard som en stereotypt likbar protagonist nettopp for å gi leserne en kalddusj i slutten av boka. Det er den typen overraskelser som gjorde at serien klarte å skille seg ut fra de enorme mengdene av fantastisk lite kreativ fantasy der ute. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tenker mest på at han "alltid gjorde det rette", og sånn funker ikke verden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg ble sint på slutten i sesong 1.. SINT! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg ble lei alt maset etter det med Eddard sesong 1. Endret 6. oktober 2012 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er bare å grine det. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er det mulig å forklare hvorfor Winterfell brant når det sto 500 menn utenfor for å ta Theon og kompani, uten å bruke store spoilere fra boken? Ville ikke Bran og de som gjemte seg komme ut så snart Theon hadde dratt, og gått til de 500 allierte? Var det de 500 som tennte på kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå