Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den serien er jævlig bra :), men synest den har hatt noen "Nedganger" vist dere skjønner. I sesong 1 ble eg skuffet over at Robert ble halshugd, han som var liksom den eg "så" opp til, han som liksom var "kulest" da.

Men serien er jævlig digg, dere vet scenen i sesong 1 der Robert skal gjøre opprør mot kongen?

Og så vaktene går mot han selv?

Slike scener gjør serien jævlig bra, noen som vet om andre filmer/serier med like scener?

Lenke til kommentar

Den serien er jævlig bra :), men synest den har hatt noen "Nedganger" vist dere skjønner. I sesong 1 ble eg skuffet over at Robert ble halshugd, han som var liksom den eg "så" opp til, han som liksom var "kulest" da.

Men serien er jævlig digg, dere vet scenen i sesong 1 der Robert skal gjøre opprør mot kongen?

Slike scener gjør serien jævlig bra, noen som vet om andre filmer/serier med like scener?

Vet ikke helt hvor du har navnet Robert fra da. Han heter Eddard Stark, men blir kalt for Ned vanligvis. Men jeg er litt uenig i det du sier. Det at hvem som helst kan dø i serien, det er det som gjør den bra spør du meg. Før du vet ordet av det, er plutselig Imp-en eller Daenerys neste.. selv om jeg tviler sterkt på om Daenerys forsvinner med det første ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke helt hvor du har navnet Robert fra da. Han heter Eddard Stark, men blir kalt for Ned vanligvis. Men jeg er litt uenig i det du sier. Det at hvem som helst kan dø i serien, det er det som gjør den bra spør du meg. Før du vet ordet av det, er plutselig Imp-en eller Daenerys neste.. selv om jeg tviler sterkt på om Daenerys forsvinner med det første ;)

Takk for at du rettet meg xD Eddard stark :D Men han var awesome xD

Lenke til kommentar

Er det mulig å forklare hvorfor Winterfell brant når det sto 500 menn utenfor for å ta Theon og kompani, uten å bruke store spoilere fra boken?

Ville ikke Bran og de som gjemte seg komme ut så snart Theon hadde dratt, og gått til de 500 allierte?

Var det de 500 som tennte på kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...