Dotten Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Game of Thrones er nominert til Emmy igjen, og Peter Dinklage får sjansen til å forsvare seieren sin fra i fjor http://serienytt.no/...nene-annonsert/ Tviler på at GOT vinner, men Dinklage bør nå ha ganske gode sjanser - selv om konkurransen er knalltøff. Han fikk nå i hvert fall mye å spille på i sesong 2. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Jeg digger Osha noe helt sinnsykt! Endret 20. juli 2012 av Zoku Lenke til kommentar
Populært innlegg Utah Skrevet 25. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2012 16 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Alt for lenge til neste sesong.. 7 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg er frelst. Trålte igjennom serien på en uke her nå. Helt fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg så gjennom sesong en igjen idag. HErregud så mye bra foreshading og kvalitet de første episodene egentig har. Episode seks må være den beste sålangt, sammen med episode 9. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Fordi som er ekstremt gretne for "spoilers" og "teasing" så putter jeg dette i spoilertag. Dette er fordi som er intresserte i å se de nye castingene til sesong 3, og hvilken rolle de skal spille. No spoilers, dont worry =) Ramsay Snow/Bolton Vi hørte snakk om han i forrige sesongen, han er "The Bastard of Bolton" og sønnen til Roose Bolton (Han blåøyde høyrehånda til Robb, for de som husker dårlig) Skal spilles av Iwan Rheon Jojen Reed Nykommer i Bran storien. Spiller broren til Meera Reed. Spilles av Thomas Brodie-Sangster Beric Dondarrion Var faktisk med i sesong 1, for de som husker da Eddard satt på tronen mens Robert var på jakt. Da "The Mountain" (False Knight Gregor Clegane, broren til The Hound) blir dømt til døden, får denne karakteren oppdrag og ta med 100 menn og stikke å putte han til justice. Denne karakteren kommer tilbake i sesong tre, og har fått en ny skuespiller, nemlig Richard Dormer Meera Reed Nykommer i Bran storien. Spiller søstra til Jojen Reed. Spilles av Ellie Kendrick Tormund Giantsbane Nykommer i Jonstorien. Er i "crewet" til Mance Rayder, som vi har hørt mye om i de siste sesongene. Spilles av vår egen landsmann, Kristoffer Hivju Blackfish Tully Nykommer i Robbstorien. Er onkelen til Catelyn og spilles av Clive Russell. Queen of Thorns/Olenna Tyrell Nykommer i Kings Landingstoryen. Bestemora til Loras og Margaery Tyrell. Spilles av Diana Rigg, som har en enorm bakgrunn som skuespill hvis du sjekker henne opp! Edmure Tully Nykommer i Robbstorien. Spiller broren til Catelyn. Spilles av Tobias Menzies, som sikkert mange kjenner fra Rome. Missandei Kan vel ikke si så mye annet enn at hun får en rolle i Daenerysdelen av historien. Skal spilles av Natalie Emmanuel Thoros of Myr Spiller en mann som joina Beric i å finne The Mountain. Spilles av Paul Kaye Selyse Baratheon Ny i Stannisstorien, og spiller kona hans. Spilles av Tara Fitzgerald Shireen Baratheon Ny i Stannisstorien. Spiller hans datter. Spilles av Kerry Ingramm. Vil edite inn flere etter som de blir castet Endret 31. juli 2012 av Snuzk1 5 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Det der er vel egentlig ganske gamle news, men Endret 31. juli 2012 av nybb Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Prat om hvordan skuespillerne ser ut vs hvordan man har sett de for seg etter å ha lest boken kan tas i.....wait for it... BOKTRÅDEN! 1 innlegg + kommentar er slettet. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 At det jeg skrev ble slettet sier jo litt om hvor strenge dere er. Man kan seriøst ikke kalle det en spoiler. Og jeg kommenterte jo bare et innlegg som var over meg? Må slette det og da? Men greit. Beklager for alle som leste mitt spoiler innlegg! 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kall det hva pokker du vil. Den diskusjonen har man hatt hundre ganger her inne, Spoilere i spoilertags, og bokprat i, nettopp, boktråden. Det står jo pinadø svart på hvitt i trådtittelen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 At det jeg skrev ble slettet sier jo litt om hvor strenge dere er. Man kan seriøst ikke kalle det en spoiler. Og jeg kommenterte jo bare et innlegg som var over meg? Må slette det og da? Men greit. Beklager for alle som leste mitt spoiler innlegg! Helt korrekt, det sier litt om hvor strenge vi er. Bokprat på noe nivå ønskes ikke av brukerne i denne tråden, derfor er vi så strenge. Kall det gjerne flertallstyranni, men du har en fin annen tråd du kan poste i . Lets move on topic again shall we. 3 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kall det hva pokker du vil. Den diskusjonen har man hatt hundre ganger her inne, Spoilere i spoilertags, og bokprat i, nettopp, boktråden. Det står jo pinadø svart på hvitt i trådtittelen Spoilere er vel det samme som bokprat? Er vel ikke noe annet å spoile? 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 TOPIC, nå! Send meg en PM om noen har lyst til å debattere det her videre. 1 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvordan er folks forventninger til Mance Rayder? Vi har jo flere "konger" i serien, og alle er ganske forskjellige i ideologi og væremåte. Hvordan er deres forventinger til "The-King-Beyond-The-Wall" ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Litt ala broren til Daenerys, bare noe mindre gal. Har glemt navnet i farten... Sloss får å ta det som er retmessig hans, aka The north. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvordan er folks forventninger til Mance Rayder? Vi har jo flere "konger" i serien, og alle er ganske forskjellige i ideologi og væremåte. Hvordan er deres forventinger til "The-King-Beyond-The-Wall" ? Jeg tror at det er en sjanse for at John Snow er hans sønn, selv om jeg mest av alt lener mot at han er sønnen til Neds avdøde søster. Ellers har jeg ikke så store forventninger til hvordan han kommer til å være.. Kanskje litt mer sivilisert enn det han lar ''folket sitt'' være? Serien har jo overrasket på mange andre måter 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er det noen tvil om at John er Neds sønn? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Er det noen tvil om at John er Neds sønn? Stor tvil hos meg. Diskuterte dette litt lenger bak i tråden. 1) Jeg ønsker å tro at Ned ikke er den type kar 2) Robert (han som var konge og gift med Cersei) var hodestups forelsket (og mye mulig sammen med) i Neds avdøde søster 3) Hvorfor han tok ungen til seg selv og ofret sin ''ære'' kan jo være på grunn av mange forskjellige grunner, for eksempel at Robert ikke visste at Neds avdøde søster ble gravid med han (kanskje han var i krig at the time?), så døde hun og han giftet seg (eller lovet seg bort til) med Cersei istedet, og at Ned derfor fryktet for ungens liv hvis det ble kjent for Tywin at han var Roberts bastard. Bare se hva hans barnebarn gjorde.. (it may run in the family!) Edit: Eh.. måtte gjøre meg mer forståelig Skriver for fort til at hodet kan holde følge innimellom. Edit nr 2: Jeg har ikke lest noen av bøkene, ei har jeg heller søkt på hva som skjer, så dette er kun ville gjetninger. Endret 1. august 2012 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Men hvorfor skulle da Cath ha noe i mot John? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå