Kakebakelate Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvis du ser historisk på det, fint lite god. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke en klassisk gud som sitter på skyer i himmelen nei, men generelt er vel gamle guder mer nådeløse og spesielle enn våres egne. Han kan være like god som alle andre, men da kommer spørsmålet. Hvor god kan en gud være? Kanskje det. Det er jo litt som de forskjellige husene. Lannister er ikke "de onde" og Stark er ikke "de gode", de har bare hver sin motivasjon som kommer fra en serie tilfeldigheter og avgjørelser som ikke alltid er planlagt. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har vært inne på tanken ja. Men om den røde Guden er ildguden og motparten er Isguden (Guden til The White Walkers?) så virker de ikke spesielt snille noen av dem. Men jeg forventer sånn halvveis å bli veldig overrasket når serien er ferdig og vi får en bedre forståelse av hvem de er og hva de vil. "Why are all the Gods such vicious cunts? Where is the god of tits and wine?" - Tyrion 1 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 "Gods don't have mercy. That's why they're gods" - Tywin 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kanskje de bare er "nøytrale" begge to, og er i evig kamp med hverandre rett og slett fordi de er to vilt forskjellige elementer, ikke fordi de er "gode og onde". Ville jo vært spennende å se hva slags fordeler Others har å tilby Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Så episode 2 i første sesong om igjen på bluray. Høres ikke noe rart ut når Joffrey roper til Arya: Your cunt! Og så står det i teksten: Din fitte! Direkte oversatt da men.... 12 åring som roper fitte etter en liten jente? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Joffrey var vel noen år eldre enn 12 i første sesong? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg husker ikke scenen, men det er ikke uvanlig å høre 12-åringer rope "Din fitte" der jeg bor. 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 En 15-16 år er nok mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Uff, blir så forvirret av forandring av aldre i boka og serien Han sier det til henne da hun dryler tresverdet i huet på han. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Lillebroren min er 10 år og har værre gloser enn det på lager. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jada, men er ikke det spesielt å kalle din kommende kones søster en fitte? 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nå er Joffrey litt spesiell da. 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jada, men er ikke det spesielt å kalle din kommende kones søster en fitte? Jeg er overrasket over at det er dette som opprører deg ved Joff... 5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Joffrey var vel noen år eldre enn 12 i første sesong? Han er 12 i starten av første sesong, ifølge en wikiside jeg fant. Forøvrig en side jeg skulle ønske jeg ikke hadde gått inn på, for jeg fikk spoilet en ganske stor hendelse, selv uten å lese spesielt mye. Så, hold dere unna! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jada, men er ikke det spesielt å kalle din kommende kones søster en fitte? Jeg er overrasket over at det er dette som opprører deg ved Joff... Jaja, jeg digger han uansett da. Han og Cersei er mine yndlingskarakterer 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Joffrey var vel noen år eldre enn 12 i første sesong? Han er 12 i starten av første sesong, ifølge en wikiside jeg fant. Forøvrig en side jeg skulle ønske jeg ikke hadde gått inn på, for jeg fikk spoilet en ganske stor hendelse, selv uten å lese spesielt mye. Så, hold dere unna! Han er vel 17 i sesong to synes jeg å huske? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Joffrey var vel noen år eldre enn 12 i første sesong? Han er 12 i starten av første sesong, ifølge en wikiside jeg fant. Forøvrig en side jeg skulle ønske jeg ikke hadde gått inn på, for jeg fikk spoilet en ganske stor hendelse, selv uten å lese spesielt mye. Så, hold dere unna! Han er vel 17 i sesong to synes jeg å huske? Sansa er jo 13 i sesong 1, og er ikke de like gamle ca? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, Joff er 15 og Sansa 14 i episode 1. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, Joff er 15 og Sansa 14 i episode 1. Nei jeg mener fortsatt at Sansa sier hun er 13 til dronningen i episode 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå