Rampage Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fjernet et innlegg med link til wikiside med både bokinfo og tv-serie-info. Pga. bokinfoen så hører det ikke hjemme her og generelt kan folk risikere langt flere spoilers enn de forventer når man påstår at den er dedikert til tv-serien (når den ikke er det). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg tipper egentlig at Sansa ble med The Hound. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Tror jeg og, etter dronningens lille tale på det kammerset er det lite som holder henne tilbake der. Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Blir veldig spennande å sjå korleis episode 10 utspelar seg, om dei avsluttar med ein skikkelig cilffhanger eller tar det litt meir "rolig". Trur også at Sansa blei med The Hound. Lurer på kor Arya ender opp. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fadese om Tyrion dør. Da blir det bare til at jeg ønsker alle andre dør på bestialske vis, siden Ned Stark og Tyrion var de eneste verdt å heie på. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg tipper egentlig at Sansa ble med The Hound. Nå det er et sexy par! Kan ikke vente til sex-scenene... 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fadese om Tyrion dør. Da blir det bare til at jeg ønsker alle andre dør på bestialske vis, siden Ned Stark og Tyrion var de eneste verdt å heie på. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvem faen er det som tror Tyrion dør? Vi så jo at han beveget seg etter hugget og at han lukket øynene. Han fikk ikke hodet lappet av, han fikk et sår som ikke engang hadde trengt penicilin, bare litt nål og tråd! Chill! 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Når blir serien sendt norsk tid? Kl. 04.00? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Når blir serien sendt norsk tid? Kl. 04.00? tror det er mellom 3 og 4 episodene sendes, så noe etter kl 4, så "dukker" de opp. mne blir vel noe forsinka idag med 10 minutter ekstra. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Når blir serien sendt norsk tid? Kl. 04.00? tror det er mellom 3 og 4 episodene sendes, så noe etter kl 4, så "dukker" de opp. mne blir vel noe forsinka idag med 10 minutter ekstra. Takk! Fordi episoden er 60 min eller? Mange her som er oppe til midt på natt for å se? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fuck no! Jeg kom akkurat hjem fra en helgetur hvor vi har kjørt 100 mil, gått fire timer på fjellet og "kost oss" i tilsammen to timer. Jeg skal SOVE! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fuck no! Jeg kom akkurat hjem fra en helgetur hvor vi har kjørt 100 mil, gått fire timer på fjellet og "kost oss" i tilsammen to timer. Jeg skal SOVE! Og du kaller deg en fan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Uten Peter Dinklage så har heller ikke Game of Thrones en Emmy-favoritt. HBO elsker prestisje. HBO elsker å skryte av det. FOR HVER ENESTE PRIS NOMINASJON ELLER PRIS! De kvitter seg ikke med Peter Dinklage eller Tyrion, så lenge de ikke skal reboote hele serien til å være en prequel MED PETER DINKLAGE. Endret 3. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ser Game of Thrones-episodene på mandagskvelden med øl og namenam. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Neste år vurderer jeg å vente til sesongen er ferdig og se alt sammenhengende, Må være utrolig digg å slippe å vente + suge inn seg alt i sammenheng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det gjør jeg med Sons of Anarchy ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå