Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som irriterer meg over hvor velstelt og pen Ygritte er? Hun er en wildling, uten shampoo, sminke eller tannbørst, det skulle man ikke trodd av å se på henne. Det irriterer meg når serier av Game of Thrones' kaliber gjør sånt. Cercei, Daenerys and the likes kan godt være nydelige, passer jo bra det, men alle trenger jo ikke være så pene.

 

Tannråte er noe som først kom når en startet å spise sukker osv, tror du hun spiser mye sukker? Tror ikke hun er særlig plaget av karies nei. Shampoo trengs heller ikke (kroppen klarer å ta vare på seg selv) og det er da mange som er pene uten sminke. Men hun er mye penere enn beskrevet, det er hun. Men er ikke noe jeg irriterer meg over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, og for å være helt ærlig så har det ikke skjedd "det helt store" enda. I sesong 1 var det flere store vendepunkt i forhold til sesong 2, vil jeg tro..

 

Hvilke store vendepunkter var det i s1 nå igjen?

Catelyn "arresterer" Tyrion. Ned blir angrepet av Jaime. Tyrion sliiper unna med Bronn. Wits angriper Lord Mormont. Ned blir drept. Generelt krig mellom Stark og Lannister.

personlig synes eg det går alt for fort eg.... Kunne hatt dobbelt antall episoder og garantert holdt samme nivå.

 

Vil liksom ha mer pr sesong :p

Lenke til kommentar

personlig synes eg det går alt for fort eg.... Kunne hatt dobbelt antall episoder og garantert holdt samme nivå.

 

Vil liksom ha mer pr sesong :p

 

Vel hadde det vært dobbelt antall episoder per sesong ville det også tatt mye lengre tid for at vi vil kunnet se serien. 1 og et halv år til 2 år for hver sesong. Vil heller ha 10 episoder per sesong hvert år, enn 20 episoder per nesten 2 år.

Lenke til kommentar

Noe jeg stusset litt på, hvorfor hengte Tywin Lannister sine egne soldater? Husker ikke korrekt antall, men det var vel rundt 10.. De visste jo ikke hvem som hadde gjort det, hva hjelper det da å henge vilkårlige soldater..

 

Sende ut en melding. En del av de var nok av de "nye" også. Såkalte "leiesoldater" som Jaqen for eksempel. Pluss om en henger de, så setter det et eksempel + elimenerer den personen om de er usikre på om det er han.

Lenke til kommentar

personlig synes eg det går alt for fort eg.... Kunne hatt dobbelt antall episoder og garantert holdt samme nivå.

 

Vil liksom ha mer pr sesong :p

 

Vel hadde det vært dobbelt antall episoder per sesong ville det også tatt mye lengre tid for at vi vil kunnet se serien. 1 og et halv år til 2 år for hver sesong. Vil heller ha 10 episoder per sesong hvert år, enn 20 episoder per nesten 2 år.

 

Det er akkurat samme antall episoder pr år det du nevner...

 

Når det er sagt så trenger eg ikke flere episoder men mindre framgang. Lenger tid på hele serien. Om det betyr flere sesonger lengre sesonger eller andre alternativer betyr mindre.

 

Ringenes herre på halve tiden er ikke like bra som det ble. Samme saken her. Føler de kunne tatt det veldig mye roligere uten at det skulle gått utover kvaliteten.

Lenke til kommentar

Noe jeg stusset litt på, hvorfor hengte Tywin Lannister sine egne soldater? Husker ikke korrekt antall, men det var vel rundt 10.. De visste jo ikke hvem som hadde gjort det, hva hjelper det da å henge vilkårlige soldater..

Likte at den neste scenen etter dette var om King of the North som gir ordre om å gi sine og motstanderens skadede soldater pleie

 

Fremstår good vs evil king ganske bra.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Liker Jaime, Tywin (tja, liker og liker - misliker hvertfall ikke noe særlig) og Tyrion. Cersei og Joffrey derimot er cunts.

Cersei er tilbake til gode gamle seg om en ser promoen til neste episode

(blir det spoiler? Følger jo forsåvidt US sendetid det?)

 

Næmmen hold nå for faenmeg kjeft. Hvis du er usikker på om det er spoiler, putt det i spoilertags. Vi har hatt denne diskusjonen tidligere, og altfor mange ganger enn nødvendig. Hendelser fra promoen er spoiler. Bilder fra promoen er spoiler. Følelser og tanker om promoen er spoiler. Hva det nå enn er du ønsker å si - ligger det lenger fram i tid enn siste HELE, ORDENTLIGE, ORIGINALE, 50-ISH MINUTTER LANGE (dvs., ikke promoer, reklamer, intervjuer, whatever, no matter om det tilfeldigvis har blitt sendt i USA eller ikke. Vet ikke hva jeg skal si for at folk skal oppfatte at det er sendingen av SELVE EPISODENE som avgjør), så skal det i spoiler.

 

Enkelte her inne virker å ha en slags spoiler-tourettes. Prøv i så fall å selvdiagnostisere dere selv og pelle dere langt ut av tråden om dere har denne meget forstyrrende sinnslidelsen. Takk.

 

EDIT: Til AnewZ - Ser at du beklager deg, dette var mest et slags raseriutbrudd som du tilfeldigvis ble offer for, men som ikke egentlig var myntet på én bestemt person. Likevel, stikk og rediger innlegget ditt - putt spoileren i tags - for en beklagelse noen innlegg under hjelper lite når man leser ovenfra-og-ned.

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, og for å være helt ærlig så har det ikke skjedd "det helt store" enda. I sesong 1 var det flere store vendepunkt i forhold til sesong 2, vil jeg tro..

 

Hvilke store vendepunkter var det i s1 nå igjen?

Catelyn "arresterer" Tyrion. Ned blir angrepet av Jaime. Tyrion sliiper unna med Bronn. Wits angriper Lord Mormont. Ned blir drept. Generelt krig mellom Stark og Lannister.

personlig synes eg det går alt for fort eg.... Kunne hatt dobbelt antall episoder og garantert holdt samme nivå.

 

Vil liksom ha mer pr sesong :p

Det er jeg enig i. Det går alt for fort.

Lenke til kommentar

^ lolololol, se på meg lololol.

 

Viste ikke at du var profesjonell skuespiller. Hvis en skuespiller eller to tror det, så ja det er forståelig hvorfor. Hver skuespiller har som regel en metode, enten det er originalt eller tatt fra noen andre for å komme inn i rollen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...