Zimmerh Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Greia er vel at HBO ikke er avhengig av hvor mange som benker seg foran tven der og da siden de ikke lever på reklame. Men hadde det vært et bra alternativ som leie en episode eller noe kunne jeg gjerne gjort det. Kjøper uansett blu rayen når de kommer ut. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Hodor! Det kan ikke være lenge til Winterfell blir tatt tilbake av hæren som ble sendt, den skulle jo være der "before the new moon". Jeg syntes flukten til Jaime var litt for simpel, men han ble jo fanget igjen så ingen big deal. Ellers var dette en utrolig bra episode, det begynner virkelig å skje ting nå! Endret 14. mai 2012 av HiHat 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 De to brente likene vi så på slutten, var det de to Bran sendte avgårde til den farmen for å hjelpe til for noen episoder tilbake? Eller var faktisk en av dem Brandon selv? Virker i alle fall som Maester Luwin oppfatter det som Bran og Rickon. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvis du er i mot streaming/nedlasting av TV-serier så må du bare ha viljestyrke nok til å vente til et lovlig alternativ blir tilgjengelig. Jeg har ganske enkelt ikke viljestyrke til å holde meg unna en TV-serie som er basert på noen av mine favorittbøker når den er så lett tilgjengelig at jeg kan starte opp en episode med tre klikk. Det er heller ikke spesielt kult å være den eneste i vennekretsen som ikke har sett nyeste episode når alle snakker om den. For meg er det ganske enkelt: 1. prioritet: Se det så tidlig som mulig. 2. prioritet: Støtte produsenten av serien. Det som dermed skjer, er at jeg laster ned episoden med en gang den er tilgjengelig på mangel av et lovlig alternativ, så kjøper jeg serien på DVD selv om jeg av og til aldri ser DVD-versjonen. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Leste nettopp en sykt bra artikkel ang. Game of Thrones, og konklusjonen var at HBO tar en for laget. Skal se om jeg ikke finner den igjen. Det er jo nesten uhørt i disse profittmaksimaliseringstider. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Leste nettopp en sykt bra artikkel ang. Game of Thrones, og konklusjonen var at HBO tar en for laget. Skal se om jeg ikke finner den igjen. Det er jo nesten uhørt i disse profittmaksimaliseringstider. http://www.theatlantic.com/business/archive/2012/05/whats-hbo-gos-problem/256919/ - se der ja Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg trodde du skulle fram til at Game of Thrones er et tapsprosjekt (noe det overhodet ikke er), ikke at HBO kaster penger ut av vinduet ved å ikke tilby streamingtilbud. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Oatmeal-stripa oppsummerer problemet til tusenvis av fans. Å måtte kjøpe et helt kanalabonnement for å se en serie er helt uakseptabelt, og veldig gammeldags i en tid der det å se TV-programmer på bestemte tidspunkt blir mer og mer utdatert. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Jeg hadde lett betalt 300kr for å kunne streame hele Game of Thrones med en gang det lanseres i HD kvalitet. Såpass er det verdt. Betale 599 for å kjøpe serien på bluray et halv år senere derimot.... Endret 14. mai 2012 av Cuz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 De to brente likene vi så på slutten, var det de to Bran sendte avgårde til den farmen for å hjelpe til for noen episoder tilbake? Eller var faktisk en av dem Brandon selv? Ganske åpenbart at det er de to adoptguttene. Var en weak avsluttning(hanglider-wise) på en flott episode. Digget warlocksene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Likte dagens episode veldig godt. Scenen mellom Tyrion og Ceresei var virkelig flott, fikk nesten litt sympati for Cersei der. Tydelig at hun er fortvilet over Joffrey. Også scenen mellom Jaime og Catelyn var bra, spesielt når Jaime dro inn Snow. Arya, for den dame (jente). Sier det igjen, fantastisk skuespiller der, og en fantastisk karakter i serien også. Flukten til Jaime, litt rart at han ble tatt igjen så fort, men det setter jo fart på litt i Stark-leiren. Tror nok Rob skal få noen problemer med mennene sine nå. Virker som noen begynner å irritere seg mer og mer over at fanger og Jaime får så mye frihet. Action hos Dany å. Men skjønte ikke helt dealen som skjedde der. Var avtalen at han ekle fyren som kopierer seg( i mangel på bedre ord) skulle få Dany som kone, mot at han andre skulle bli konge? Synes dragene bare skal vokse seg store og så brenne de alle. De brente likene på slutten av episoden. Jeg fikk inntrykk av at de skulle få oss til å tro at det var Bran og han andre Starken. Men jeg tviler på at det var dem, spesielt siden Theon gir beskjed om at han Grandmasteren skulle hjem, da fikk jo ikke han med seg hva som virkelig skjedde. Tipper de brente den gården de var på og tok noen som var på samme størrelse. Det som er litt kult nå er at jeg får mer og mer sympati for de "slemme". Tyrion har alltid vært kul hos Lannisters, men både Tywin, Cersei og Jamie liker jeg mer og mer. Også de oppe nord for Wallen virker som helt vanlige folk, som ikke er så ille som man skulle ha det til. Theon og Joffrey er unntaket, de kan godt bli henrettet hadde det ikke vært for at vi trenger noen å hate. Angående nedlastning, tipper de fleste her laster ned, men vi har da nesten ikke noe valg. Mulig man kan kjøpe episoden på nettet, men det burde vært mye bedre løsninger på å sett serien i Norge. Canal + ligger bare noen uker bak, men er betalingskanal der man må betale mye for å se mange serien man ikke ønsker, pluss at det er litt på etterskudd. NRK er jo alt for sent ute med å vise. Optimalt hadde man kunne valgt seg en pakke med akkurat de seriene man ville ha, hatt muligheten til å se de akkurat når man ville. Det kunne jeg betalt mye for. Men å betale for tv-pakker der 90% av innholdet er ting man ikke ser, det gidder jeg ikke. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg skjønte heller ikke helt hva som skjedde i Qarth.ø Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Slik jeg forsto det så fikk ''Dean Pelton on meth'' dragene(med Dany) mens han andre fikk tronen. Endret 14. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Slik jeg forsto det så fikk ''Dean Pelton on meth'' dragene(med Dany) mens han andre fikk tronen. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Dean Pelton on bluberry-meth. Hihi Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 The Brotherhood, hva er egentlig det, har vi fått vite det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Gjeng outlaws back in the days. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Trist å tenke på at det kun er tre episoder igjen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Enig, og for å være helt ærlig så har det ikke skjedd "det helt store" enda. I sesong 1 var det flere store vendepunkt i forhold til sesong 2, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Enig, og for å være helt ærlig så har det ikke skjedd "det helt store" enda. I sesong 1 var det flere store vendepunkt i forhold til sesong 2, vil jeg tro.. Hvilke store vendepunkter var det i s1 nå igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå