Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi evt kjøre en poll i tråden for å se hva folk vil ha? Feks med "grove spoilere i spoilertags" "alt bokprat i spoilertags" "Null bokprat i denne tråden"?

 

Jeg støtter en egen tråd der bokprat er helt forbudt.

 

*Setter du bokprat i spoiler har du brutt reglene.

*Sammenligner du forskjeller, uansett om det er lenge siden, har du brutt reglene.

*Hint om eventuelle seerreaksjoner, eller andre kjipe/gode ting som kanskje kommer neste/burde vært på forrige episode = regelbrudd.

 

Det er såpass mye interesse at det er grunnlag for en tredje tråd. Og da slipper vi noen av de meningsløse diskusjonene vi har nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er det virkelig så vanskelig å fatte, og ikke minst akseptere at veldig mange her inne er interessert i forskjellene mellom bok og serie?

Og for de som har lyst til å diskutere TV-serien men samtidig snakke fritt om bøken finnes det en helt egen aktiv tråd med hundrevis av poster:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461

 

Hvorfor i har folk så mye i mot litt forsiktig bokprat her i tråden?

Fordi spoilerne ikke bare ødelegger TV-serien men også bokserien. «Nå som X har blitt vist i TV-serien kan jeg skrive at Y skjedde i stedet i bøkene» ødelegger bokopplevelsen for de som planlegger å lese i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker Game of Thrones og A Song of Ice and Fire, og jeg syns mange diskusjoner rundt bok og serie er spennende, men nå er det like før jeg dropper hele greia når jeg leser hva slags idioter jeg deler denne interessen med. Herregud for en idiotisk diskusjon på de siste sidene her! Ha det bra, nå stikker jeg fra tråden og blokkerer et par brukere i samme slengen!

 

Fant ikke ut hvordan man blokker folk, så da får jeg vente litt med det... :)

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Det nedlegges et midlertidig forbud mot all form for bokprat til vi blir enige om hvordan vi skal diskutere serien. Dere kan si deres mening i denne tråden. Alle innlegg som inneholder enhver form for referanse til bøkene, eller fortsettelse på diskusjonen rundt hvordan vi skal diskutere, vil slettes uten forvarsel.

Som sagt er dette kun et midlertidig forbud, med mindre flertallet ønsker å beholde det. Si isåfall fra i tråden nevnt over.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Liker dragene. Problemet med dragene og wargene

 

Skrev du feil der eller er jeg helt ute å kjøre? Du mente white walker, ikke sant?

 

Eller Direwolves?

 

 

Ooops, mente dire wolf. Av og til roter det seg til med begrepene :p Blitt litt mye D&D opp gjennom...

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Ghost var jo med i ukens episode. Tusla foran Snow og de andre.

 

Før han gikk sin egen vei ja.

 

Eg synest dette var ein litt vell lettvindt måte å fjerne Ghost på. Dersom ein vil bygge opp spenninga ved å la Jon klare seg heilt åleine så hadde det nesten vært betre om Ghost ikkje hadde vært med i det heile tatt, slik at vi slapp å tenke at Ghost sikkert ville dukke opp i kvart augeblikk for å hjelpe.

 

Eg synest forøvrig at det er rart at ein ikkje legger til meir ulv og drage lydar i bakgrunnen slik at vi får inntrykket av at dei er i nærheita utan at det er behov for CGI grafikk.

Lenke til kommentar

Eg regner nesten med at ghost gjør noe snart. Dessuten så gjorde hans forsvinning at eg hele tiden ventet på hjelp fra han.

 

Artig

Klarte ikke tolke det som at Ghost bare ble borte, men mer at han streifer i utkanten, så regner også med at han kommer for å hjelpe en situasjon som er dømt til å oppstå.

Eller de kan antiklimatisere hele hendelsen med Snow :wee: .

Lenke til kommentar

Hva mener du med det siste der?

At det legges opp til at "nå skjer det noe spennende", men det avsluttes med noe enkelt at han bare finner kameratene sine, eller noe sånt.

Altså, jeg synes vi burde følge Snow uten at det nødvendigvis skjer noe, og kanskje ghost kommer og redder han fra wildlings osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...