Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig helt enig med Danielzu, men for å kvervulere litt: traileren har vel strengt tatt gått på amerikansk tv, som går under USA-sendetid. Det sagt, så er jeg ganske anti-trailere, og setter pris på om disse ikke blir kjørt opp under øynene mine.

Lenke til kommentar

Lov å tenke :)

Det handler ikke om å la være å tenke, men om å være uenig i hvor stor grad det er en spoiler eller ikke. Det er jo ingen her som vet svaret, så det er bare spekulasjoner. Men takk for den nedlatende kommentaren...

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet svaret, selvfølgelig er det en spoiler. Om det forteller noe som helst om det videre hendelsesforløpet er det en spoiler.

edit: Innlegg nr 12000, så brukte jeg det på å være sur :(

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Som ble sagt, så går jo trailerene på amerikansk TV, i USA-sendetid. Dette var dessuten fra en trailer som gikk før forrige episode. Så har ikke spoilet noe som ikke har blitt vist på (amerikansk) TV. Men siden det er å forstå at trailere ikke er ønsket, skal jeg legge alt slikt i spoilere i fremtiden...

Og siden du vet svaret, kan du dele det i spoiler (evt. i den andre tråden).

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott da har vi avklart at trailere skal legges i spoilere. Vi beveger oss mot riktig retning, og det kan man like.

Lenke til kommentar

Et par scener som var litt... vel... over the top? Folkemengden som rev av armen til en fyr (prøvd å rive av en arm noen gang?) og tarmene som kom litt lett dettende ut av magen på stakkaren The Hound tok tak i. Ellers en meget bra episode.

Gleder meg til å se hva som skjer med Winterfell, og dragene (ingen fare for at noen skal spoile det fra bøkene i alle fall), og hvor Jon og Ygritte tar veien.

Den armscenen var som tatt rett ut fra en Romero-film.

Lenke til kommentar

Som ble sagt, så går jo trailerene på amerikansk TV, i USA-sendetid. Dette var dessuten fra en trailer som gikk før forrige episode. Så har ikke spoilet noe som ikke har blitt vist på (amerikansk) TV. Men siden det er å forstå at trailere ikke er ønsket, skal jeg legge alt slikt i spoilere i fremtiden...

Bare for å pirke litt. Med «USA-sendetid» menes, slik jeg tolker det, at all prat rundt episoder må vente til etter at episoden har blitt sendt i USA, hvor den sendes først. Hvis amerikansk TV hadde spoilet resten av sesongen, hadde det ikke vært greit å spoile her.

Lenke til kommentar

Hvorfor i har folk så mye i mot litt forsiktig bokprat her i tråden? Synes det er helt greit at folk forteller om små forskjeller mellom boka og serien, så klart gitt at de ikke spoiler ting langt fremme og bruker spoilertags. Skjønner godt at folk som bare har lest bok 1 og 2 feks ikke vill inn i bok tråden som sikkert er en eneste stor spoilerfest.

Edit: Det står jo til og med i trådtittelen at bokprat er tillatt..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Er det virkelig så vanskelig å fatte, og ikke minst akseptere at veldig mange her inne gir fullstendig blanke i hva som står i bøkene?

TV-serie tråd. Det skulle faktisk vært godt nok.

Det er akkurat som narkotika for enkelte her inne.... Man bare MÅ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig så vanskelig å fatte, og ikke minst akseptere at veldig mange her inne gir fullstendig blanke i hva som står i bøkene?

Er det virkelig så vanskelig å fatte, og ikke minst akseptere at veldig mange her inne er interessert i forskjellene mellom bok og serie?

Fatter ikke at det er et problem, så lenge spoilere er i tags. Er du ikke interessert MÅ du ikke trykke på tagen og lese.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er det virkelig så vanskelig å fatte, og ikke minst akseptere at veldig mange her inne er interessert i forskjellene mellom bok og serie?

Fatter ikke at det er et problem, så lenge spoilere er i tags. Er du ikke interessert MÅ du ikke trykke på tagen og lese.

Har aldri klaget på de som legger i spoiler tags. Faktisk skrytt av de. Så hvor du har det fra skjønner eg ikke.

Og er man interressert i forskjellen mellom en bok og en serie, ja så lag en tråd om det da. Denne tråden handler faktisk om serien.

Edit: Eg tror faktisk det er løsningen for hele greia. Så kunne vi fått en bokfri tråd.

Blir bare krangling, spoilere, spoilertags og bitte litt diskusjon rundt episodene her inne for tiden.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...