Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Et par scener som var litt... vel... over the top? Folkemengden som rev av armen til en fyr (prøvd å rive av en arm noen gang?) og tarmene som kom litt lett dettende ut av magen på stakkaren The Hound tok tak i. Ellers en meget bra episode.

 

Gleder meg til å se hva som skjer med Winterfell, og dragene (ingen fare for at noen skal spoile det fra bøkene i alle fall), og hvor Jon og Ygritte tar veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt for mye av spoiler-rubrikker her ja. Skjønner godt at folk blir irritert når tråden oppfylles med slikt.

 

Hvor fornøyde er folk med dragene i grunn denne sesongen? Har lurt litt på det, om hva folk mener. Ikke lagt merke til det siden forrige sesong, spesielt rundt alle disse spoiler-taggene. Tenker på det visuelle, ikke kontra bøkene.

 

tumblr_m3ag44Ja6R1rpl4ygo1_500.png

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hvor fornøyde er folk med dragene i grunn denne sesonge?

 

Er det så mye å være fornøyd eller ikke fornøyd over? Ifølge bøkene så … tulla!

 

Neida. Vi har jo ikke sett dragene i mer enn et par minutter, og de har ikke akkurat hatt så mye å si for historien (så langt?), kanskje med unntak av nyeste episode.

Lenke til kommentar

@mushi

Jeg har besvart spørsmålet ditt i spoilertråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461&st=340

 

@alle andre:

Hvis folk har lest noen få av bøkene men ikke alle, så vil de bli spoilet hvis de leser i den andre tråden. Jeg regner med at det er eneste grunnen til at spoilertags i det hele tatt tillates her? Hvis ikke kunne alle like gjerne brukt andre tråden for denslags.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det så mye å være fornøyd eller ikke fornøyd over? Ifølge bøkene så … tulla!

 

Neida. Vi har jo ikke sett dragene i mer enn et par minutter, og de har ikke akkurat hatt så mye å si for historien (så langt?), kanskje med unntak av nyeste episode.

 

Haha. Nei tenkte på det visuelle, var ikke meningen med bokprat som det kanskje virket som før jeg fikk endret innlegget nå.

 

Føler folk klager i grunn på at CGI`en er dårlig på dragene. Men jeg liker den i grunn.

Lenke til kommentar

Haha. Nei tenkte på det visuelle, var ikke meningen med bokprat som det kanskje virket som før jeg fikk endret innlegget nå.

 

Føler folk klager i grunn på at CGI`en er dårlig på dragene. Men jeg liker den i grunn.

 

Min bokprat-spøk var ikke ment til deg. :)

 

Jeg liker det visuelle med dragene. Det kan selvsagt bli vanskeligere å få de til å se «ekte» ut jo større de blir, men som AnewZ sier blir det nok en stund til.

Lenke til kommentar

Liker dragene. Problemet med dragene og wargene dire wolfene, er at de bare vises i noen sekunder, og i scener hvor de ikke har noen påvirkning på plottet (edit: det jeg ville frem til var at det er for dyrt å ha de med noe mer, pga dyre effekter). De bare viser at de er med. Ghost forsvant jo helt mot slutten av sesongen episoden. Jon kunne sikkert trengt han når han rotet seg bort fra resten av gjengen til å passe på at Ygritte ikke fant på noe tull mens han sov.

 

tumblr_m3bwesWfAU1qbnndao1_500.jpg

EDIT: Fiksa skrivefeil.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...