schnell Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nytt minnekort fra Eye-Fi sender bildene umiddelbart tilmobile enheter. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er dette egentlig noe mer enn det gamle minnekortet med dobbel størrelse og et sett med Apps? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er en wifi sender innebygget i minnekortet, og du kan bruke det i et hvilket som helst kamera som støtter SDHC minnekort for å overføre bildene til en Ios eller Android enhet. Så litt mer enn bare et sett Apps... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er en wifi sender innebygget i minnekortet, og du kan bruke det i et hvilket som helst kamera som støtter SDHC minnekort for å overføre bildene til en Ios eller Android enhet. Så litt mer enn bare et sett Apps... Eg regner med at iChristian mener de gamle minnekortene til Eye-Fi, og disse har hatt WiFi i alle sine modeller. Forskjellen her er at softwaren nå støtter Ad-Hoc WiFi, som gjør at minnekortet ikke må koble seg opp mot en trådløs router/nettverk, men kan også danne et lokalt trådløst nett med andre WiFi enheter. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Finnes dette også som Compact Flash minnekort? Kunne vært greit å bruke i mitt EOS 7D! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eg regner med at iChristian mener de gamle minnekortene til Eye-Fi, og disse har hatt WiFi i alle sine modeller. Forskjellen her er at softwaren nå støtter Ad-Hoc WiFi, som gjør at minnekortet ikke må koble seg opp mot en trådløs router/nettverk, men kan også danne et lokalt trådløst nett med andre WiFi enheter. Absolutt hva jeg mente Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 _diablito_: Med eit adapter, kan du bruka SDHC-kort i CF-slotten til 7Den! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Dette hørtes faktisk ganske snasent ut. Bare problematisk at jeg ikke liker hverken iOS eller Android. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 _diablito_: Med eit adapter, kan du bruka SDHC-kort i CF-slotten til 7Den! Tror du de overfører wifi funksjonaliteten til disse kortene, da? Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Siden SD praktisk talt er CF i en annen formfaktor (som igjen er CardBus i en annen formfaktor), så regner jeg med at det skulle funke fint med en adapter. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 har dere noen linker til norske nettsteder som forhandler slike adaptre? i følge denne saken er slike adaptre ikke støttet? http://support.eye.fi/product-info/camera-compatibility/compatibility/known-issues-with-compact-flash-card-adapters/ Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Då blei vi mål-laus :-( Vi får stola på det produsenten seier. Men konfig skjer via datamaskina. Det er ikkje skjerm-menyar for EyFi i mitt kamera sine menyar. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen som har testet dette feks opp mot en Android telefon, event mot en bærbar pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg