Stoned Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei. Lurer på nødvendigheten til brikkesett driverne (inf updaten) og application accelerator saken til intel,er det noe behov for å instalere disse ? Har ikke gjort noen tester selv,men kan ikke helt se noen ytelses forskjell med/uten. På siden til intel ser det ut for at de mener en er så å si nødt for å installere disse viss en vil ha ett kjappest mulig,å ett stabilt system ?? But I dont notice any difference,then what the fu.. is the use ?? Er klar over at dette innlegget er noe unødvendig,siden jeg ikke merker noen forskjell fra eller til. Men bare lurer om det er noen god forklaring på dette. Er det noen som vet om det finnes noen test resultater med/uten ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei.Lurer på nødvendigheten til brikkesett driverne (inf updaten) og application accelerator saken til intel,er det noe behov for å instalere disse ? Har ikke gjort noen tester selv,men kan ikke helt se noen ytelses forskjell med/uten. På siden til intel ser det ut for at de mener en er så å si nødt for å installere disse viss en vil ha ett kjappest mulig,å ett stabilt system ?? But I dont notice any difference,then what the fu.. is the use ?? Er klar over at dette innlegget er noe unødvendig,siden jeg ikke merker noen forskjell fra eller til. Men bare lurer om det er noen god forklaring på dette. Er det noen som vet om det finnes noen test resultater med/uten ? På forhånd takk. jeg fikk 3000 mer 3Dmarks etter jeg la inn inf driverne. Det er jo Chipset drivere,så systemet bør vel bli en del bedre hvis man installerer disse. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Chipset-drivere er et must hvis man vil ha en rask spill-pc ja. Etter hvert som det kommer spill som er mer krevende for maskinen din, vil du nok merke forskjell. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Hei. Wow såpass,det va jo ein grei økning det. Men application acceleratoren da ? Merka noen forskjell med den ? Takker. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei.Wow såpass,det va jo ein grei økning det. Men application acceleratoren da ? Merka noen forskjell med den ? Takker. Den har jeg ikke hørt om engang Hvor finner man denne? Er ganske n00B innenfor Intel enda..har nettopp fått nytt intel system her. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Hei.Wow såpass,det va jo ein grei økning det. Men application acceleratoren da ? Merka noen forskjell med den ? Takker. Den har jeg ikke hørt om engang Hvor finner man denne? Er ganske n00B innenfor Intel enda..har nettopp fått nytt intel system her. Hei. Her har du den. http://www.intel.com/support/chipsets/iaa/ Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har du nye 865/875 chipset trenger du ikke IAA om du ikke bruker RAID funksjonaliteten i ICH5R Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Har du nye 865/875 chipset trenger du ikke IAA om du ikke bruker RAID funksjonaliteten i ICH5R Hei. Er enig med deg der,tror heller ikke det er nødvendig. Det er bare det at på siden til intel,får en følelsen av at dette er en nødvendighet. Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå