AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Heihei, jente som skriver her. Jeg en ganske god stund nå, vært inspirert av 50-tallet. Jeg ønsker til og med å kunne være en hjemmeværende husmor som har middagen klar til mannen kommer hjem. Jeg vil rett og slett glede min fremtidge mann med dette. Gjøre husoppgaver, som å ta av meg oppvasken, støvsuging osv. og gjerne servere mannen noe god mat og muligens øl mens han ser på fotball en gang i blandt feks. Er jeg gal som tenker og ønsker å ha det slik når jeg blir eldre? tehe Postet av anonym: 7824af15219d8c5c77876993fcff11b9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 15. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2011 Er jeg gal som tenker og ønsker å ha det slik når jeg blir eldre? tehe Du er på ingen måte gal, og hvis du skulle få problemer med å finne en mann villig til å leve slik, stiller jeg gjerne opp! 14 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Helt normalt vil nå jeg si. Ihvertfall hvis alternativet er karrierejag og unger som blir oppdratt av barnehagetanter. Sistnevnte ser jeg på som unormalt. Men å leve på en inntekt om man ønsker hus og barn kan nok være en utfordring. Så sørg for å finne en stegg som tjener nok cash. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 15. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2011 Hvem bryr seg om hva som er "gammeldags" så lenge man trives? 16 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Heihei, jente som skriver her. Jeg en ganske god stund nå, vært inspirert av 50-tallet. Jeg ønsker til og med å kunne være en hjemmeværende husmor som har middagen klar til mannen kommer hjem. Jeg vil rett og slett glede min fremtidge mann med dette. Gjøre husoppgaver, som å ta av meg oppvasken, støvsuging osv. og gjerne servere mannen noe god mat og muligens øl mens han ser på fotball en gang i blandt feks. Er jeg gal som tenker og ønsker å ha det slik når jeg blir eldre? tehe Postet av anonym: 7824af15219d8c5c77876993fcff11b9 Hvor har du vært i hele mitt liv?! 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg kunne også tenkt meg å gått hjemme og dullet hver dag... Som nevnt lenger oppe, så setter økonomi ofte en show-stoppet for singel inntekt. -Å betjene et boliglån på 2-3 mill krever 2 gode inntekter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Er fullt klar over det. Boligmarkede pr dags dato er jo omtrent laget for TO inntekter , og i hvert fall eneboligene. Men jaja, this is a freakin dream... Det hadde gjort meg glad dersom jeg fikk glede mannen med husarbeid og slike ting i hvert fall, og vise at jeg verdsetter og elsker ham ved å gjøre disse tingene. Jeg er gal. GOD PÅSKE!=) TS Postet av anonym: 7824af15219d8c5c77876993fcff11b9 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du får begynne å skanne BI og NHH etter aktuelle kandidater. Jeg har en ex-stefar som har uttalt at kona hans er hjemme slik at han kan jobbe så mye som han gjør (og tjene så mye som han gjør)... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du får begynne å skanne BI og NHH etter aktuelle kandidater. Jeg har en ex-stefar som har uttalt at kona hans er hjemme slik at han kan jobbe så mye som han gjør (og tjene så mye som han gjør)... Jepp, er nok veien! Sikkert mange bønder også som kunne tenke seg en sånn kone. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Litt mindre penger til å drifte det hele der da... Så det er relativt mindre grad av inne-jobbing for bondekonene om dagen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg tror nok ikke du kommer til å ha samme mening når du blir eldre, og hvis du nå blir hjemmeværende for og stelle med hus og mann så tror jeg du kommer til å bli ganske så lei. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er en del som trives slik, slik at jeg ville tro at du er litt for bastant. Selv ville jeg riktignok blitt gal... men det er meg. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 det er jo fullt mulig å få seg en jobb der man kan jobbe hjemme.. så har du helt sikkert tid til å lage middag før mannen kommer hjem! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Beredskapshjem og enkelte fosterhjem har også hjemme-betaling... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tenker det samme som iChristian over her. Tror du endrer mening når du blir eldre . Jeg også ville heller vært sammen med noen som jobber og tjener penger selv til livets opphold. Så vi har 2 inntekter å forsørge hus og barn med. Så kan jeg heller være med å lage middag og bruke ekstra tid på familie/barn på fritiden. Å være den eneste som jobber mens kona dulter rundt hjemme høres ikke sunt ut i lengden. Selv om hun har litt å drive med hvis hun skal gjøre alt husarbeidet, så tviler jeg på at det holder henne opptatt 7.5 time om dagen, 5 dager i uka. Har sett sånt med egne øyne og det er ikke mye bra. Hu vil jo heller ikke treffe noe særlig med andre folk og da er det lett å bli innesluttet/asosial. Det ender ofte med depresjon, som igjen ender med at jeg får psykiater rollen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Evt at spa-, cafe-, shopping- og treningssenter-regningene blir høye... Og akkurat her snakker jeg av erfaring fra "nærmiljøet"... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg har en bekjent med tre yngre søsken. Familien er gode venner av foreldrene mine. Mora hans har aldri jobbet. Hun har alltid vært hjemme med barn og husstell, og hun trives med det. Mannen har en helt normal inntekt. Det er fullt mulig å leve slik, men de bor ikke i et stort flott hus. De bor i en leilighet som de fikk billig under boligcracket på 1990-tallet, og som egentlig er ment for litt færre personer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå