danno_O Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Er det bare jeg som føler at Walcott burde herje 10x mer med Pools 18-åring enn det han gjør nå? Robinson er 17 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kjedelig omgang, men det kan jeg leve med. Hvert minutt som går uten Arsenal-mål er et minutt som gir meg mer håp om poengtap. Men de teaser meg sikkert bare med falske forhåpninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Helt vanvittig om ikke går seirende ut av denne kampen. Spillet Liverpool viser er noe av det mest tafattige jeg har sitt av ett middelmådig lag på lenge! Sier litt om dere da. At dere ikke har klart å score på oss når vi er så tafattige som vi er. Skal sies at jeg er enig med deg da. Vi er veldig tafatte og det spesielt på bortebane. LFC anno 10/11 på bortebane har vært en sørgelig affære. At dere ikke har klart å skape mer er smått utrolig. Sant nok, men dere gjør det ikke akkuratt lett heller med 10 mann inni/rundt 16 meteren. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tror Arsenal kommer til å dominere i andre omgang også. Vi er kun farlige på eventuelle dødballer. Alt for stor strekk i laget, minner litt om Hodgson-perioden egentlig. Det positive er at Flanagan spiller bra, og Robinson fikk gradvis mer kontroll på Walcott uti kampen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Skjønner ikke hva det er med Wilshere med en gang han kommer i nærheten av 16 meteren til motstanderne, men det er hvertfall et område han må forbedre seg stort på. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hehe, må bare like Eboue. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Liknar veldig på kampen mot BBurn. Grei førsteomgang, men NULL intensitet kampen gjennom. Herregud, dei har jo hatt ei veke utan kamp. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Liknar veldig på kampen mot BBurn. Grei førsteomgang, men NULL intensitet kampen gjennom. Herregud, dei har jo hatt ei veke utan kamp. Helt enig Tom. Sa det etter Blackburn kampen at det så ut som en treningskamp. Dette minner om akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Mange skadesituasjoner nå. Skummel den med Carra.Liverpool ut med to forsvarere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Oisann, Ferguson så ikke blid ut. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Flaks at Arsenal er ræva (i dag). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Når Carroll gikk i bakken fikk jeg vondt av å se på. Nå ble jeg direkte uvel. Krysser det som krysses kan for at ting går bra med Carra. 2 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Når Carroll gikk i bakken fikk jeg vondt av å se på. Nå ble jeg direkte uvel. Krysser det som krysses kan for at ting går bra med Carra. Tipper han har ødelagt noe i kjeven. Så utrolig vondt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Han klappes av banen ja! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Mange skadesituasjoner nå. Skummel den med Carra.Liverpool ut med to forsvarere. Noen som har oversikt over hvor mange forsvarsspillere i Liverpool som er skada nå? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Dette ser ikke bra ut i det hele tatt. Jeg hater denne sesongen på alle måter... danno: 5 stykker; Agger, Johnson, Kelly, Carragher og Aurelio Endret 17. april 2011 av WCH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå