Gå til innhold

PL: 17.04.2011 Arsenal v Liverpool, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er skuffende å høre kjipe fakta om klubben sin.

Vell, jeg var på plass på stadioen og så dette live, og det var ikke tilfeldig at det ble som det ble. Selv om enkelte av dere liker å hevde det er sånn....Eller at det er regelen fremfor untaket.

Det ble ikke pepet? Er den lyden lagt på som ekstraspor? Veldig dårlig av TV2 isåfall. Beklager min feiltolkning..... :ohmy:

Mener du det er et problem når det var to straffer (derav ett avspark) og et frispark på 16metern i de siste 5min?

Nei, men så mener eg heller ikke at det var problemer eller feil som ble gjort i city kampen heller. Men da ble det hyling over 1 minutt, i går var det 4....

Helt korrekt begge to...

Dersom de var helt korrekte begge to.. Hvordan får du LFC sin til å overgå Fergietime bigtime?

Fire minutt kontra ett minutt på over overtid. Enkel matte.

Lenke til kommentar

Det høres jo veldig mye ut med fire minutter tillegg på overtiden for de som ikke så kampen, men så var det vel omtrent ingenting av de minuttene som ble brukt til annet enn å få unnagjort frisparket og påfølgende straffen. Ikke dommeren sin feil at det tar 2 minutter å ta et frispark og noenlunde tilsvarende for straffe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke dommeren sin feil at det tar 2 minutter å ta et frispark og noenlunde tilsvarende for straffe.

Og svaret på dette var at det er ingen som har sagt at dommeren gjorde noe feil.

Tilleggstida var korrekt, akkurat som den var i den såkalte fergietime saken. Bare denne gang var det 4 minutt, ikke 1 minutt.

Så hvis Fergietime er 1 minutt, er da kennytime 4?

Lenke til kommentar

Du må ikke rette det mot meg, da jeg aldri har brukt begrepet Fergie-time. Men jeg forstår dog hvorfor det har oppstått, og det er ikke på grunn av City-kampen alene. De fleste rivaliserende supportere synes nok at tilleggstiden generelt sett pleier å være et par hakk for høyt når Man Utd sliter i sluttminuttene. ;) Om det er korrekt eller ei gidder ikke jeg ta på meg oppgaven å finne ut. Men jesuskristus i disse påsketider, det er da bare et uskyldig og morsomt begrep man kan kose seg litt med. Kenny-time må jo for øvrig være når man verbalt "klikker" på motstanderens manager. :)

Edit:

Mitt innlegg var for øvrig helt generelt og ikke retta mot at noen hadde sagt noe om dommeren osv. Alt trenger ikke være et motsvar.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Ikke dommeren sin feil at det tar 2 minutter å ta et frispark og noenlunde tilsvarende for straffe.

Og svaret på dette var at det er ingen som har sagt at dommeren gjorde noe feil.

Tilleggstida var korrekt, akkurat som den var i den såkalte fergietime saken. Bare denne gang var det 4 minutt, ikke 1 minutt.

:wallbash:

Var bare 1 min tillegg hvor ballen var i spill. De tre siste minuttene er jo arsenal som drar ut tiden. Skal dommeren blåse av kampen siden arsenal er så trege å få på plass muren?

Lenke til kommentar

:wallbash:

Var bare 1 min tillegg hvor ballen var i spill. De tre siste minuttene er jo arsenal som drar ut tiden. Skal dommeren blåse av kampen siden arsenal er så trege å få på plass muren?

Han sier jo at tilleggstida var korrekt, både i denne kampen og den mellom United og City. Det er du sikkert enig i?

Likevel ble det den gang omtalt som Fergietime selv om det var korrekt. Burde ikke da tilleggstiden i går omtales som Kennytime?

Lenke til kommentar

Da har du fulgt dårlig med Veritas, da eg er kjent for å si det eg mener her inne.

Eg er villig til å vedde mye på at kloffsk forstår hva eg prøver å si. Men han er rimelig mye mer intelligent enn snittet her inne da...

Var nok sarkasme det der.... Jaja... Alle kan ikke være like intelligente her i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...