Gå til innhold

PL: 17.04.2011 Arsenal v Liverpool, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Han viser at han er uenig, hva er gale med det ? Det Kenny gjør er jo faen bare lavmål av trener for slik klubb!

Wenger sier lucas filmer. Har han ikke lov til å bli sur når wenger fornærmer spilleren hans?

Tror du ikke Wenger også var sur ? Det er jeg ganske sikker på. Men de reagerte på vær sin måte.

Edit: Hvordan vet du hva Wenger sa ?

Hjelp altså, du veit jo ikke hva Wenger sier. Selv om du "av erfaring" mener Wenger ikke gjør noe galt, så er det jo tydeligvis ett eller annet som provoserer Kenny da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk hvor kjedelig sporten hadde vært da, for med all respekt, Wenger er en utrolig tørr og kjedelig manager i mediene og stort sett på sidelinja.

Hirr, har du i det heile tatt fulgt med dei siste 15 åra? Om det er noko Wenger er skyldig i, er det å sei for mykje og for ærlig kva han meiner til media. Eit fulltallig pressekorps (av dei som brukar å vere på pressekonf.) spleisa forresten på vin til han då han vart 60 år, noko som berre skulle mangle med alt stoffet han gir dei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Han viser at han er uenig, hva er gale med det ? Det Kenny gjør er jo faen bare lavmål av trener for slik klubb!

Wenger sier lucas filmer. Har han ikke lov til å bli sur når wenger fornærmer spilleren hans?

Tror du ikke Wenger også var sur ? Det er jeg ganske sikker på. Men de reagerte på vær sin måte.

Edit: Hvordan vet du hva Wenger sa ?

Hjelp altså, du veit jo ikke hva Wenger sier. Selv om du "av erfaring" mener Wenger ikke gjør noe galt, så er det jo tydeligvis ett eller annet som provoserer Kenny da.

Har jeg noen gang sagt at Wenger ikke gjør noe gale ? Wenger går bort til Kenny for og klage(som han altid gjør). Har du noen gang sitt Wenger reagere på måten Kenny gjør ? Det er det jeg bygger min erfaring på.

Edit: Slik jeg ser det så reagerer Kenny på at Wenger viser at han er uenig.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Pool-supportere forguder Dalglish. Alt han gjør er riktig.

Og det gjør vi med god grunn :) Se på mannen da! En levende legende med baller og herlige kommentarer :). De fleste Arsenalsupporterene hadde vel også forgudet Tony vis han ble manager for Arsenal.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske noe særlig spennende Wenger har sagt nei? Hva tenker du på? Dommerkritikk osv.? Det er da ikke mye spennende i så fall.

Hva i allverden har Daglish sagt som skiller han fra den grå mengde?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Kan ikke huske noe særlig spennende Wenger har sagt nei? Hva tenker du på? Dommerkritikk osv.? Det er da ikke mye spennende i så fall.

Omtrent hver kommentar på alle pressekonferanser og intervju siden han overtok.

Tom: Faktisk litt moro der. ^^ Kanskje jeg har tatt feil av Wenger, men jeg sitter jo ikke og ser pressekonferansene hans. I post-match-intervjuene virker han alltid kjedelig.

Lenke til kommentar

Skjer visst på alle andre baner det der...

Av alle løk kommentarer i tråden var dette den verste, du skuffer Jotun.

Jeg må le av Arsenal når jeg tenker på hva de kjempet om, og hvem vi hadde ute på banen. 1 17 åring, som aldri har spilt i PL og 1 18 åring som har en hel kamp på skuldrene. Wanna be barca gjengen klarte jo nærmest ingenting mot dem.

I tillegg må Carra og Carroll ut, og hvem erstatter vi dem med, Babel in white og en utgått greeker.

I tilegg har vi en rungende midtbane i Spearing og Lucas.

Hva syter egentlig Arsenalfansen etter? Dere fikk ørten sjanser til å ordne Gull, men somla det bort hver gang. Deal with it!

Lenke til kommentar

Oi. Tror nesten ikke jeg har sett så mye drittkasting mellom Arsenal og Liverpool

Er jo egentlig ganske naturlig at det skjer i en kamp som dette. Alt tilsier at Arsenal skal komme et stort skritt nærmere et etterlengtet PL-Gull, men mange ting gjør at det ikke går veien. Noen Liverpool-supportere vil alltid gå for å provosere, men det kanskje mest frustrerende for Arsenal-supporterne er at laget deres ikke klarte å få til noe som helst mot et skadeskutt lag med 4 tenåringer.

Litt delt angående dagens resultat for å være ærlig, for jeg hater å sende united nærmere gullet, men det var gøy å se de unge forsvarsspillerne våre tilpasse seg premier league.

Lenke til kommentar

Vel, det hører med at det skal være litt ampert i disse oppgjørene. I dag var det småampert til tider både på banen, sidelinja og her, og det er en del av disse kampene og slik skal det være, under litt kontrollerte forhold. Men det er tydelig at dagens hendelser ble litt mye for noen enkeltpersoner, uten å nevne navn, noe som fyrte enda mer opp under stemningen. Og for Arsenal var det jo en ekstremt viktig kamp. Men intet ondt blod for min del, Arsenal er fortsatt det laget jeg ønsker mest suksess hvis jeg må velge av topplagene foruten Liverpool. De spiller ofte bra fotball, har en god manager med flott filosofi og har jobbet seg opp under ordentlige forhold. Jeg vil mye heller at Arsenal skal ta tittelen enn Man Utd, og kommer til å holde håpet oppe hver kamp til det er avgjort, men Liverpool skal gjøre det vi skal gjøre i hver eneste kamp, og tenker så klart kun på oss selv i alt vi er involvert i. Ikke snakk om å gi noe til noen som helst, og i dag kjempet vi i det minste for poenget vårt, selv om spillet uteble og vi ikke hadde noe sportslig å spille for.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg får kampen på avstand, dess mer fornøyd blir jeg. Vi var tamme fremover, men arbeidsinnsatsen og lagmoralen var fantastisk. 1 poeng var ikke ufortjent, og fuck off til alle de som mener (innerst inne tror jeg ikke det er så mange) at vi legger oss ned for å dø, spiller mot United i forhold til for oss selv osv. ALDRI. Denne klubben handler om seiere og å vinne, og 1 poeng i dag var en aldri så liten seier i mine øyne. Jublet som få da straffen gikk inn.

YNWA

13.jpg

41.jpg

5.jpg

57.jpg

13_4dab27bb86303522089243.jpg

11_4dab265cecafd346890231.jpg

12_4dab2667b6220639241748.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Omtrent hver kommentar på alle pressekonferanser og intervju siden han overtok.

Om du tenker på små vittigheter o.l, vel ja han skiller seg fra Avram Grant og Woy. Ikke fra resten.

Edit: Takk forresten.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

At dere ga alt i år under en ny manager (Kenny) betyr ikke at dere gjorde det samme i fjor under en annen manager (Benitez). Argumentene mine står, men spådommen om en ny slapp innsats slo ikke til og det hadde jeg også skrevet om det ble 1-0 til the Arsenal. Så, spar meg.

2aio4eo.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis eg hører en dritt om Fergietime fra en eneste i Liverpool leiren blir det overhøvling. Dette overgår Fergietime bigtime :D

Hvor mye overtid mener du det burde være ?

8 minutt var det, ble over 12. Har aldri sagt noenting om de 8, men de 4 ekstra var akkurat det som ble tiltet på i city kampen der fergietime plutselig ble introdusert.

Skjer visst på alle andre baner det der...

Av alle løk kommentarer i tråden var dette den verste, du skuffer Jotun.

Vel, det er skuffende å høre kjipe fakta om klubben sin.

Lenke til kommentar

Money can't buy you trophy.

ditt lokalt auksjonshus.

Ja, det er vel der man får kjøpt et par trofeer i tiden når Roman er lei av å leke FM med klubben din og de treng cash...

edit: Skal alle som sier fuck off når dommersituasjoner går imot dem også straffes nå? Da får FA det travelt.

Det er det som er regelen til FA ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...