Jefe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister jo hode helt. Fin dag på søndagskolen eller? Dette er Premier League. Lov med litt banning og kjefting. Wenger gjør ikke mye annet enn å syte når laget ikke innfrir. 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt. Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da. Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! Haha, er du helt seriøs? 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt. Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da. Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! Wenger er sur og fitte når Kenny prøver å ta det med et smil. Dessuten aner du ikke hva Wenger sier på forhånd. 4 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Dere som syter over overtid på overtid. Det kan forsvares med straffe situasjonen til Arsenal, det gikk litt tid bort der. Men når det er sagt så er det merkelig at Mariner ikke blåser av etter frisparket, men jeg tror at vis Lucas får ballen utforbi 16-meteren der, så ville han blåst av, men Eboue ville det anderledes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister jo hode helt. Fin dag på søndagskolen eller? Dette er Premier League. Lov med litt banning og kjefting. Wenger gjør ikke mye annet enn å syte når laget ikke innfrir. Gidder ikke diskutere hva som er lov og ikke lov. Poenget mitt står. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! :!: Beckham forlot United pga han fikk en sko i hodet, kastet av SAF. No offense til SAF. SITAT http://en.wikipedia.org/wiki/David_Beckham His relationship with his manager deteriorated further on 15 February 2003 when, in the changing room following an FA Cup defeat to Arsenal, a furious Alex Ferguson threw[47][48][49][50][51] [52][53] or kicked a boot that struck Beckham over the eye, causing a cut that required stitches. Hva feiler det forumet og sitering? Endret 17. april 2011 av WCH 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 17. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. april 2011 Dette er Premier League. Lov med litt banning og kjefting. 12 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det blir mange som får utestengelse etter denne kampen. Robinson sa tydelig fuck off til dommeren etter en situasjon. Kenny sa minst like tydelig fuck off til Wenger. Antar FA driter i det, ettersom det er langt verre når Rooney sier fuck til ingen. Det er visst bedre når det er rettet mot dommere eller andre managere. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Forskjell på å ha et lite utbrudd person mellom person og det å banne som en gal rett inn i kameraet da Latis. edit: Skal alle som sier fuck off når dommersituasjoner går imot dem også straffes nå? Da får FA det travelt. Endret 17. april 2011 av Pirja Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 LIverpool skal knuses. En ting er å slå et totalt fraværende City, det er noe veldig annet å dra til Ashburton og håpe at en sentral midt med Jay Spearing og Lucas skal temme spillere som Cesc Fabregas. Med WS tilbakke i mål kan dette bli oppriktig stygt for Liverpool. 3-0 er realistisk. Sorry, men innlegg som dette som gjør at jeg har et så-som-så bilde av en del Arsenalsupportere (generelt og her inne). Digg at Spearing og Lucas hadde stålkontroll på guttene deres. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt. Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da. Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! Wenger er sur og fitte når Kenny prøver å ta det med et smil. Dessuten aner du ikke hva Wenger sier på forhånd. Av erfaring tror jeg ikke Wenger slengte Dalglish noen av de glosene han fikk tilbake. Du ser på hele Wenger at han ikke gidder og snakke med Kenny etter "utbruddet". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt. Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da. Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! Wenger er sur og fitte når Kenny prøver å ta det med et smil. Dessuten aner du ikke hva Wenger sier på forhånd. Av erfaring tror jeg ikke Wenger slengte Dalglish noen av de glosene han fikk tilbake. Du ser på hele Wenger at han ikke gidder og snakke med Kenny etter "utbruddet". Dette blir jo jævlig synsing da. Så at Wenger slår ut med armene er mest sannsynlig fordi han vil gi Kenny en stor og god knuseklem, men så er det Kenny som er drittsekk tilbake? 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Forskjell på å ha et lite utbrudd person mellom person og det å banne som en gal rett inn i kameraet da Latis. edit: Skal alle som sier fuck off når dommersituasjoner går imot dem også straffes nå? Da får FA det travelt. Har man lagt den lista til å begynne med, så får man jammen meg være litt konsekvent også. Du kan vel ikke seriøst mene at Rooney fortjente to kamper bare fordi han banna i kameraet? Misforstå meg rett, jeg sier ikke at folk skal utestenges bare fordi de banner. Men om de først har utestengt en spiller for nettopp det, så hadde det ikke gjort noe om de var mer konsekvente. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Pool-supportere forguder Dalglish. Alt han gjør er riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt. Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da. Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten! Wenger er sur og fitte når Kenny prøver å ta det med et smil. Dessuten aner du ikke hva Wenger sier på forhånd. Av erfaring tror jeg ikke Wenger slengte Dalglish noen av de glosene han fikk tilbake. Du ser på hele Wenger at han ikke gidder og snakke med Kenny etter "utbruddet". Dette blir jo jævlig synsing da. Så at Wenger slår ut med armene er mest sannsynlig fordi han vil gi Kenny en stor og god knuseklem, men så er det Kenny som er drittsekk tilbake? Han viser at han er uenig, hva er gale med det ? Det Kenny gjør er jo faen bare lavmål av trener for slik klubb! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg liker for så vidt Wenger og filosofien hans (selv om den har vist seg å ikke alltid fungere når alt kommer til alt), men alle trenere kan ikke være som han. Tenk hvor kjedelig sporten hadde vært da, for med all respekt, Wenger er en utrolig tørr og kjedelig manager i mediene og stort sett på sidelinja. Godt med en blanding, og jeg liker typer som Kenny som er litt mer åpne, uforutsigbare og tøysete. Jeg ser ikke på det som negativt at Dalglish ikke er som Wenger, selv om det heller ikke er noe negativt i å være som han. Skaper bare litt krydder og temperatur når episoder som dette skjer, og det takket være at Kenny ikke gadd å høre på sutringen til Wenger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 LIverpool skal knuses. En ting er å slå et totalt fraværende City, det er noe veldig annet å dra til Ashburton og håpe at en sentral midt med Jay Spearing og Lucas skal temme spillere som Cesc Fabregas. Med WS tilbakke i mål kan dette bli oppriktig stygt for Liverpool. 3-0 er realistisk. Sorry, men innlegg som dette som gjør at jeg har et så-som-så bilde av en del Arsenalsupportere (generelt og her inne). Digg at Spearing og Lucas hadde stålkontroll på guttene deres. Klokkeslettet på innlegget skal vel gi en pekepinn på hvordan formen min var. Har vanskelig for å se hvordan det innlegget kan oppfattes som noe særlig annet enn optimistisk og ufarlig. Har du flere situasjoner med meg siden du velger å sitere meg? Neida, jeg er ikke såret eller truffet på noen måte, ta det helt med ro. Lurte bare på hvorfor akkurat det innlegget var spesielt spydig, og sto for en ukultur blant Arsenal-fans generelt. Den ser jeg ikke. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Han viser at han er uenig, hva er gale med det ? Det Kenny gjør er jo faen bare lavmål av trener for slik klubb! Wenger sier lucas filmer. Har han ikke lov til å bli sur når wenger fornærmer spilleren hans? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Han viser at han er uenig, hva er gale med det ? Det Kenny gjør er jo faen bare lavmål av trener for slik klubb! Wenger sier lucas filmer. Har han ikke lov til å bli sur når wenger fornærmer spilleren hans? Tror du ikke Wenger også var sur ? Det er jeg ganske sikker på. Men de reagerte på vær sin måte. Edit: Glem det... Endret 17. april 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Blir for dumt å legge ord i munnen på de to managerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå