Gå til innhold

PL: 17.04.2011 Arsenal v Liverpool, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I min mening var begge straffene billige. Fabregas hjelper jo greit til han også, var ikke mye kontakten på beinet hans. Hadde jeg dømt, ville ingen av de vært nok til straffe. Vår er også billig, men det er kontakt der også og når dommeren har lagt seg på den lista rett før, har han jo lite valg i å gi en ny straffe. Han fulgte hvert fall linja si.

Haha konge av Dalglish på Wenger btw. Kommer helt sikkert til å bli straffet for det, men ingen kødder med Kenny og når Wenger kommer sytende bort så får han høre det. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jøss, Wenger fekk virkeleg høre det. En Dalglish som seier piss off, for så å gå andre vegen var nok ein skremmande og traumatisk opplevelse for han

Kan jo ikke ta helt av. Han sa vel både "piss off", "fuck off" og den mest åpenbare; "it's a penalty".

Lenke til kommentar

Artig/rar situasjon med Daglish v Wenger der. Ser ut som Kenny først prøver å himle med øynene-ish (signalisere at det var en vill avsluttning på kampen). Wenger er bitter som få, og Kenny fyrer også litt. Helt ok med litt temperatur osv. i kampens hete synes nå jeg, men er ingen tvil om at hvertfall Kenny fortjener straff hvis FA skal holde linja fra Rooney-saken (som selvfølgelig var helt håpløs).

Kenny :love: :love: :love: :love:

Endret av Termo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister jo hode helt.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Dalglish: "You can maybe play better but you won't find a more committed team than the one out there"

Spot on! Sorry, men en del av Arsenal-gutta her som var helt på jordet med kommentarer osv. etter kampen. Gidder ikke nevne navn, men tror en del skjønner hvem jeg sikter til.

Endret av Termo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ingen tvil om hvilken trener som har mest erfaring ivertfall. Kenny mister hode jo helt.

Dust. Kenny prøvde å ta det med et smil og glimt i øye, men fikk piss og bitterhet i retur. Greit å svare litt da.

Svare tilbake ? Han klikker jo helt når han ser at Wenger er uenig med han. Kenny er uerfaren og det så vi et eksempel på her. Wenger eller forsåvidt SAF hadde aldri mistet hode på denne måten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...