Miats Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei! Jeg er russ i år og sliter veldig med å finne på et morsomt og bra russenavn. Jeg heter Mia Terese, er 173 gøy, mørkt hår (egentlig blondt), relativt smart. Gjør mye vilt og masse sprell i fylla. Veldig glad i Disney, Gossip Girl, Frustrerte fruer osv. Er opptatt av hvordan jeg ser ut. Håper VIRKELIG dere kan hjelpe meg : D Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du skal jo ikke velge russenavn selv... Lenke til kommentar
Miats Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Jo, på skolen vår skal vi det. helt idiotisk egentlig, men slik er det .. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Høres jo egentlig tåpelig ut at du skal velge det selv, men jeg ville heller spurt dine nærmeste venner om hva du burde hete. Det er trossalt dem som kjenner deg, og de kjenner sikkert til noen morsomme episoder du har vært borti. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Frustrert Gossip Disney Mia? Lenke til kommentar
Miats Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Har hørt med de, men da kom det litt kjedelige eller litt på kanten forslag, og tenker litt på at familie også skal se dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Som allerede nevnt så burde russenavnet ditt gies til deg av noen som kjenner deg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg bare skrev et tåpelig navn på russeluen min, og det var det. Gossip i fylla Mia ...? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har hørt med de, men da kom det litt kjedelige eller litt på kanten forslag, og tenker litt på at familie også skal se dette. Er det ikke det russetiden handler om? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når jeg var russ i fjor måtte folk fra russebilen velge navn. Eller nære venner hvis man ikke var på bil. Mitt ble "halv elleve" fordi det var da jeg falt om på stranda av alkoholoverdose natt til første Mai Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) På kanten: Miakslia Nerdete: Megatesla (Forkortet MT, http://no.wikipedia.org/wiki/Tesla) Med skrivefeilen til trådstarter i første innlegg, stemmer jeg for 173 gøy! EDIT: Er enig med Vegpeg at russenavn skal være på kanten. Selv het jeg Musetafseren Endret 16. april 2011 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå