Gå til innhold

X10 mini vil ikke sende sms


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet med min nokia n97 mini. Jeg har Network Norway, men er koblet til telenornettet (er hvertfall det telefonen min sier), siden jeg ikke får koblet meg til network sitt nettverk.

 

Forsøkte å endre på nr som du sa (siden jeg er koblet opp mot telenor), men det var ingen endring.

 

Andre forsalg blir sett på med stoooor takk!? :)

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet med min nokia n97 mini. Jeg har Network Norway, men er koblet til telenornettet (er hvertfall det telefonen min sier), siden jeg ikke får koblet meg til network sitt nettverk.

 

Forsøkte å endre på nr som du sa (siden jeg er koblet opp mot telenor), men det var ingen endring.

 

Andre forsalg blir sett på med stoooor takk!? :)

Heisann! Om du har OneCall er det også dems meldingsentralnummer (SMSC) som skal brukes, uavhengig om du er tilkoblet Nwn-nettet eller Telenor sitt nett. Nummeret du da skal bruke er +4747919000. Når nummeret er lagt inn, slå av/på telefonen og forsøk å send melding.

 

Forsøk gjerne å send melding til ulike mobilnummer, da mottakere mest sannsynligvis har ulike operatører. Slik at du får avdekket om det gjelder sending til nr. uansett operatør. Forsøk gjerne også SIM-kortet i en annen tlf for å se om problemet løser seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...