Gå til innhold

BK: Stemningen på dansegulvet


Anbefalte innlegg

For et par uker siden var det en større fest på et utested i hjembyen og jeg var innom og eksprimenterte litt med å fange stemningen med folk og lys på dansegulvet.

 

Har plukket ut to bilder som jeg syns fanger stemningen. Det jeg ønsker tilbakemelding på er hva som er bra eller hva som kan gjøres bedre :) Har eksprimentert litt med foto i dårlig lys før, men aldri på et utested.

post-68016-0-14978400-1302903262_thumb.jpg

 

post-68016-0-73874700-1302903250_thumb.jpg

 

Bildene er forminsket og beskjært i Photoshop samt justert litt ellers.

Har brukt et Nikon D5000, bleder: 3,5 ISO: 1000 og brenvidde 18 mm.

 

EDIT: lagt til mer info.

Endret av janingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildene gir inntrykk av kult lysshow, men dessverre utstråler posituren til noen av de på dansgulvet null innlevelse, de ser rett og slett ut til å kjede ræva av seg, og da blir det litt vanskelig å bli revet med for den som skal se bildene også.

Lenke til kommentar

Synes spesielt det nederste er flott. Svært bra utført teknisk, og ok komposisjon. Savner kanskje også litt mer liv på gulvet?

 

Selv ville jag ha beskjært det nederste i toppen rett under de blå "strekene", og brukt 4:5 format (synes som regel 2:3 blir for "høyt" i potrett format).

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger :)

 

Jeg er enig i at det skulle gjerne vært flere folk i bildene og litt mer liv ute på gulvet. Dessverre ble dansegulvet aldri ordentlig fylt opp den kvelden, så fikk aldri muligheten :( Må nesten gjøre et forsøk igjen på neste fest.

 

post-68016-0-91342700-1303673129_thumb.jpg

 

Her er en litt raskt beskåret versjon av siste bildet så kan du vurdere den. Det ble litt mer fokusert på jenta i midten da, og ikke så mange som bare "står" rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...