Vilbyggepc Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei! Startet pcen min akkurat nå. Den begynte og jobbe og lysene kom på og slikt, deretter hørte jeg et pip, kort pip. Og så kom et pip til i en anderledes tone 5 sec etter. Pc var fortsatt på og skrudde seg ikke av. Skjermen derimot viste bare en svart skjerm og lyse på skjermen blinket som om det var av. Tok jeg ut kabelen til skjermen kom intet signal. Hjeelp! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Og hovedkortet du bruker er? Lenke til kommentar
Vilbyggepc Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Hovedkort: http://www.dustinhome.no/pd_5010552336.aspx? 4 mulige feil: 4 mulige feil: Alle kabler er koblet til, bortsett fra en rød lang kabel som heller ikke broren min trengte og koble til. Det er også en kabel til som ikke er koblet til som er på enden av en lang cpu kabel, visste ikke hvor den skulle heller. ( 4 hull i den ) Når det gjelder å koble til ATX power connector 8-pin på skjermkortet viste det seg at kun 4 passet og jeg satte da kun 4 i. En type port på hovedkortet mitt kalt CHA_FAN hvor jeg tror jeg en vifte eller lignende skulle kobles til? fant ingen kabel til den. Men som sagt under oppstart virket alle viftene. Lenke til kommentar
Vilbyggepc Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Svar snarest please . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå