Gå til innhold

Fjerne pristaket i " Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner"


cavumo

Fjerne pristaket på 300 kroner  

37 stemmer

  1. 1. Vil du endre pristaket i tråden #Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner "

    • Ja, vil fjerne den
      9
    • Nei, vil ha det slik det er nå
      5
    • Vet ikke
      1
    • Vil senke den til 200 kroner
      22


Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk!

 

I det siste har jeg observert at flere gode tilbud har blitt slettet i tråden Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!), av den enkle grunn at prisen var høyere enn 300 kroner. En grense på 300 kroner mener jeg er unaturlig ettersom den er høyere enn momsgrensen som er 200 kroner, samtidig som den kan være alt for lav for gode tilbud på for eksempel:

  • Limited editon av spill
  • Spill som har en høyere utsalgspris enn det ordinære spill har, for eksemepel Dj Hero, Rock Band o.l
  • Bundler av spill

Av den grunn fremmer jeg det forslag å fjerne denne grensen. Jeg har vært i kontakt med moderator angående dette, og dersom det er stemning for dette blant mange, er det mulig å få denne grensen fjernet.

 

Diskuter!

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er for å fjerne den, av samme grunner som nypis. Ser ikke helt poenget med den grensen heller for å være ærlig. Det er ikke slik at folk kommer til å poste f.eks. "Mass Effect 2 på tilbud for 449kr" om den blir fjernet. Synes egentlig ikke 300kr er direkte billig for et X360-spill heller. 200kr og under, da snakker vi billig.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Når et nytt spill koster 399kr, så er ikke grensen på 300kr så veldig lav akkurat. Så den bør senkes til 200kr slik at vi får med oss de utenlandske butikkene også. (pga momsgrensen).

Vi får jo med oss disse nå også, og vil også gjøre det hvis grensen på 300 blir fjernet. Sier ja til å fjerne den, nettopp på grunn av det som trådstarter lister opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Å ha grensen på 200 kr er nok ikke det lureste. Med mindre det er to tråder - en for software og en for hardware.

Det bør uansett ikke være en grense. For eksempel: 500 kr for en Legendary Edition som egentlig koster 1500 kr. Det er absolutt et godt tilbud og bør kunne postes i en billigsalg-tråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er (nesten) ingen som poster tilbud fra utlandet med en pris høyere enn 200 kr uansett, så det er bare tull å sette grensen til 200 kr.

Endre trådnavn til Tilbudstråden eller noe, og la folk poste gode tilbud i den tråden. Om det er en konsoll som er satt ned 500 kr eller en "Epic Edition" som koster 201 kr i en butikk i Norge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...