Venerable Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er så mange spill nå for tiden hvor reaksjonstiden på å snu seg er kjempe lav. I Oblivion som jeg spiller for øyeblikket er first person view helt OK, beveger man musa så flytter synet seg helt identisk. Men går man ut til third person view så henger det litt etter. Beveger man musa veldig kjapt frem og tilbake så ser man tydelig at noe ikke stemmer i hele tatt. Den første Dead Space var også slik, og dermed ikke spillbart. Heldigvis var det fikset i 2'ern. Mistenker at dette har noe med konsoll å gjøre, fordi alle tilfellene jeg kommer på har vært cross platform spill. Selv er jeg PC gamer og HATER når det henger etter. Er noen uenig? Og dere på konsoll, foretrekker dere det? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har opplved det av og til, jeg også. I noen tilfeller har det hengt sammen med vertical sync. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hm... Jaja skal ikke påstå at jeg har senket grafikken i alle tilfellene, men mener å huske jeg prøvde de første gangene jeg opplevde dette. Uten hell. Men Dead Space 1 og 2 var på samme PC. Og som sagt, 2'er gikk helt greit. Og hoppet fra first til third i Oblivion passer heller ikke inn. Så ville nå tro spillene skal være slik. Endret 15. april 2011 av Venerable Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Protip: Gå til settings og still på "sensivity". Det gjør at du får høyere/lavere sensivitet på musen, som gjør at du snur deg raskere/saktere. Hvis det ikke finnes en sånn instilling så kan du prøve å endre direkte på DPI på musen din. Dette gjøres på forskjellige måter fra mus til mus Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Sensitivitet og DPI skal heller ikke kunne påvirke det jeg snakker om. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ifølge andre så er det visst konsollene som har skylden på dette. Siste spillet jeg prøvde som hadde dette var Assassins Creed:Brotherhood. Tror det er snakk om at musebevegelsene går opp og ned i hastighet etter hvor fort du svinger med musen. Og slikt er vanlig når man styrer med en pad på konsoller. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 I oblivion tviler jeg på det er gjort med vilje. Det er ikke meningen du skal spille i 3. person, virker som den modusen er mer for å se på utstyret du har på deg etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå