sanderviken Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Har en strømforsyning som gir 400 watt. Åsså har jeg bestilt meg skjermkort som trenger 500watt. vil dette skade pcen min hvis det i hele tatt funker ? (er anbefalt at det skal ha 500 watt) Endret 15. april 2011 av sanderviken Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Om du har for svak strømforsyning, vil maskinen bli ustabil og tilslutt slå seg av. Nå vet jeg ikek vilket skjermkort du snakker om, men at det er ambefalt er vel for å ikke overbelaste psu. Du kan jo prøve, blir maskinen ustabil, så har du for svak psu. Lenke til kommentar
sanderviken Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=624065 Strømforsyning: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391096 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er en smule usikker. Du har iværtfall to 6pins kabler som kortet trenger, så du får nok gitt det strøm Du kan jo klare å dra det, men du kan få problemer under belastning. Under belastning bruker den mere strøm. Men som sagt, får du en ustabil maskin, så har du for liten psu. Lenke til kommentar
sanderviken Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 OKei, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når produsenten oppgir strømforsyning, så tar de høyde for at forsyningen som kunden har kan være av dårlig kvalitet. I utgangspunktet skal ikke en 400W av god kvalitet være for lite. Men Silver Power markedsfører flere strømforsyninger som er alt fra middels til god kvalitet. Så du får bare prøve og se. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Den har hvertfall overspenningsvern, men den mangler overcurrentprotection, dette kan bli skummelt om den feiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå