Gå til innhold

Spørsmål om drivere

Konnis

Anbefalte innlegg

Hei,

Nettopp bygget ny PC, og som førstegangs PC-bygger og første stasjonær på nesten et tiår må jeg stille ymse spørsmål.

Jeg kan jo ramse opp specsa først:

Fractal Define R3

Asus P8P67

Intel i5 2500K m/ stock kjøler

Corsair XMS3 8GB

Samsung Spinpoint F3

Asus Radeon HD 6870 DirectCU

Samsung SH-223 (eller noe, DVD-brenner ihvertfall)

Corsair CX600

Windows 7 Home Premium 64-bit

Spørsmålet er altså om drivere. Jeg har installert OS, og installert inn drivere som fulgte med på CD fra hovedkort og skjermkort. Jeg har i tillegg nettopp lastet ned siste driver fra AMD sine hjemmesider (til skjermkort).

Spørsmålet er hva slags andre drivere jeg trenger? Bør jeg laste ned nyeste driver til hovedkortet fra Asus sine hjemmesider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg pleier alltid hente ned siste drivere fremfor å bruke de gamle versjonene som følger med på diverse plater.

Pleier legge inn HD lyddriver og skjermkortdriver, resten tar win seg av.

Skal jeg ha kablet nettverk, trengs nettverksdriveren, og så henter jeg ned siste versjon av driveren til det trådløse nettverkskortet elelr pluggen du bruker.

Lenke til kommentar

Har lastet ned nye drivere til hovedkort og skjermkort nå, det funker fett.

Men det jeg sliter med nå er tastaturet mitt, Logitech EX110. Skal bruke bare tastaturet, ikke musa. Har lastet ned nyeste SetPoint og nyeste drivere gjennom nevnte program, har prøvd recieveren i forskjellige USB-porter og i PS/2-porten. Det står at enheten er koblet til, og jeg får heller ingen feilmeldinger i SetPoint. Batteriene er helt nye.

Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...