Gå til innhold

Mortal kombat 9. 2011

KeyanZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg som en liten unge! Har savnet "Mortal Kombat-feelingen" helt siden jeg spilte MK3 på super nintendo back in the days! Håper bare Kollectors edition kommer fra cdon på onsdag. Kjipt å måtte vente helt til lørdag på grunn av påskestengt i posten...

Edit: Har klokket utallige timer på demoen alene allerede :innocent:

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en liten unge! Har savnet "Mortal Kombat-feelingen" helt siden jeg spilte MK3 på super nintendo back in the days! Håper bare Kollectors edition kommer fra cdon på onsdag. Kjipt å måtte vente helt til lørdag på grunn av påskestengt i posten...

Edit: Har klokket utallige timer på demoen alene allerede :innocent:

hehe ja her har vi hatt guttekveld med demoen også.

Stygt redd for at onsdag natt blir sent i kveld på denne gutten ja:)

Har du noen favoritt char da? selv spiller jeg mye som reptile og sektor.

her er en liten fight mellom dem 2.

http://www.youtube.com/watch?v=Gc1qSoERf3k

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt noen av Kombat spillene siden MK3 da. Men jeg var stor fan av Sub-Zero og Sektor da. Men i demoen så har jeg spilt nesten utelukkende Scorpion. Så det blir spennende å se og teste alle karakterene når spillet kommer ut :p Akkurat nå vil jeg si Scorpion er favoritt!

Gleder meg også til å teste challenge tower som det har blitt snakket en del om :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg hadde også bestilt fra cdon, med levering til mitt hjemsted (hvor jeg er i påskeferien). Men dagen før release, som jo var 20/04, så var det ikke sendt en gang. Så jeg avbestilte. Får heller kjøpe det i Oslo når jeg er tilbake der på tirsdag... Utrolig teit lanseringsdato spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...