KeyanZa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Dette har jeg venta lenge på!! Noen flere som gleder seg?? kommer 20.4.2011. Endret 25. april 2011 av spaceway Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg gleder meg som en liten unge! Har savnet "Mortal Kombat-feelingen" helt siden jeg spilte MK3 på super nintendo back in the days! Håper bare Kollectors edition kommer fra cdon på onsdag. Kjipt å måtte vente helt til lørdag på grunn av påskestengt i posten... Edit: Har klokket utallige timer på demoen alene allerede Endret 18. april 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Jeg gleder meg som en liten unge! Har savnet "Mortal Kombat-feelingen" helt siden jeg spilte MK3 på super nintendo back in the days! Håper bare Kollectors edition kommer fra cdon på onsdag. Kjipt å måtte vente helt til lørdag på grunn av påskestengt i posten... Edit: Har klokket utallige timer på demoen alene allerede hehe ja her har vi hatt guttekveld med demoen også. Stygt redd for at onsdag natt blir sent i kveld på denne gutten ja:) Har du noen favoritt char da? selv spiller jeg mye som reptile og sektor. her er en liten fight mellom dem 2. http://www.youtube.com/watch?v=Gc1qSoERf3k Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nå har jeg ikke spilt noen av Kombat spillene siden MK3 da. Men jeg var stor fan av Sub-Zero og Sektor da. Men i demoen så har jeg spilt nesten utelukkende Scorpion. Så det blir spennende å se og teste alle karakterene når spillet kommer ut Akkurat nå vil jeg si Scorpion er favoritt! Gleder meg også til å teste challenge tower som det har blitt snakket en del om Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det var realease på MK 20/4? Bestilte fra cdon.com siden jeg har pleid å få det på realease dagen de andre spillene så nå ser det ut som jeg ikke får det før på tirsdag:S Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg hadde også bestilt fra cdon, med levering til mitt hjemsted (hvor jeg er i påskeferien). Men dagen før release, som jo var 20/04, så var det ikke sendt en gang. Så jeg avbestilte. Får heller kjøpe det i Oslo når jeg er tilbake der på tirsdag... Utrolig teit lanseringsdato spør du meg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Rundt 300 fra Amazon.co.uk inkl. frakt og moms. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Ganske gøy å spille story Klarte endlig å ta shao kahn fy søren han var vansklig å ta med Raiden. Har fått meg ny favoritt char nå, Smoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå