Øystein.F. Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Som mygg skal opposisjonen skvisast. Les hele saken Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Det er ekstremt mykje innhald her, men etter hundre timar har eg litt vanskeleg for å finne motivasjonen til å spele i hundre til. Har jeg gått glipp av en overdrivelse eller en morsom kommentar her, eller klaget du nettopp på at et spill ikke har gitt deg mer enn 100 timer med spilleglede? Endret 15. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvordan kan jeg ikke elske Furevik? Han anmelder alle spillene jeg liker og gir dem gode karakterer. Plukket opp DW7 i dag og det skal bli et høydepunkt i påsken. Ja, også kanskje litt Samurai Warriors 3 og litt Legends of Troy...Koei mao. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ekstremt mykje innhald her, men etter hundre timar har eg litt vanskeleg for å finne motivasjonen til å spele i hundre til. Har jeg gått glipp av en overdrivelse eller en morsom kommentar her, eller klaget du nettopp på at et spill ikke har gitt deg mer enn 100 timer med spilleglede? Haha... virker litt sånn. Nei, uff... bare 100 timer med spilleglede. For ett kort møkkaspill. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tror ikke han mener det er et "kort spill" problem med 100 timer, snarere tvært imot, men at man har forskjellige "helter" å velge mellom, men at man ikke gidder å spille gjennom med de forskjellige fordi spillet allerede har vart i 100 timer...! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Noen som vet om noen butikker i Trondheim har dette spillet inne? EDIT: No matter. Fant det hos GameStop på Trondheim Torg til X360. Tror det var den siste de hadde... Spilt tutorial og første Wei-oppdraget. Koste meg. Som vanlig er 8+ fra Hr. Furevik et sikkert stikk. Endret 18. april 2011 av baltie Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Thumbs up Gamer og Furevik! Vedder en cola og 2 bugg på at dette spillet ikke blir anmeldt av PressFire-gutta ^^ Lenke til kommentar
jallepalle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Oh noes! holder fortsatt på med DW:Strikeforce og DW:6, nå blir det aldri 100% Lenke til kommentar
Ravneng Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Enig, kjempe bra spill. forventa ikke noen forandringer, men ble vist positivt overrasket ja! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå ser jeg sjelden noe poeng i å gjennomføre med alle karakterene i disse spillene. Det er alltid langt flere karakterer enn det er slag og etter man har spilt gjennom med 10-15 stykker har man sannsynligvis utkjempet de fleste slagene gjentatte ganger fra begge sider. I tillegg er det svært varierende moveset på karaktrene; noen er deilige å bruke mens andre føles trege og ineffektive og er ikke like gøy å spille med. Sånn sett liker jeg mye bedre slik de har gjort det i DW7 (og 4) enn i 5 og 6, ved at man velger fraksjon og ikke karakter i hovedcampaignen. Dessverre ligger dette fremdeles i plasten hos meg. Holder fortsatt på med Samurai Warriors 3 og deretter blir det Legends of Troy. Sparer denne indrefileten til sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå