Gå til innhold

bærbar pc

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal kjøpe meg en ny pc og har søkt litt rundt, og tror jeg ender opp med en HP G62! pcen skal brukes til noe skolearbeid/surfing, men jeg vil også bruke pcen til spill, i hovedsaklig minecraft, cod, cs osv. er det noen som kan fortelle meg om pcen klarer å kjøre noen/alle av disse spillene på max settings? :)

link:

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HPG62B41SO/hp-g62-15-6-barbar-pc

Setter pris på alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD5470 funker greit til eldre spill. Minste anbefalte kort til nyere titler er HD5650.

Jeg antar at du har et budsjett??

Komplett har timessalg idag. Mulig de har noen brukbare modeller litt seinere ikveld.

Ser at MPX har denne på tilbud, den er mye bedre enn den du har funnet, det er dessuten en Asus.

ASUS X52JV 15.6" HD GeForce GT540,Core i5-480M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home 64, Pris 5995kr.

Endret av vidarkri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HD5470 funker greit til eldre spill. Minste anbefalte kort til nyere titler er HD5650.

Jeg antar at du har et budsjett??

Komplett har timessalg idag. Mulig de har noen brukbare modeller litt seinere ikveld.

Ser at MPX har denne på tilbud, den er mye bedre enn den du har funnet, det er dessuten en Asus.

ASUS X52JV 15.6" HD GeForce GT540,Core i5-480M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home 64, Pris 5995kr.

har ikke sett så mye på Asus, for de få jeg har sett har vært utenfor mitt budsjett, som er 6000! klarer da denne pcen å kjøre minecraft etc.? :)

tenkte også jeg skulle skjekke litt på komplett i kveld, men har relativt dårlig peiling på pc, så vet ikke hva jeg bør se etter i grafikkort, prossesor etc.

Lenke til kommentar

Maskinen jeg har linket klarer alle spill også de aller nyeste titlene.

Hvis Komplett ikke kommer opp med noe billigere eller bedre iløpet av kvelden så er den jeg linket et meget godt kjøp.

okei! :D

Tusen takk for svar (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...