Ingeniør Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har fått tak i en datamaskin på jobb, skulle kastes, som jeg kunne tenkt meg å tatt med hjem. Funker fint ut ifra det jeg kan bedømme når jeg fyrer opp, oppdaterer seg selv til og med. Problemet med denne er at det trengs brukernavn og passord for å logge på. Denne er vel noe eldre og jeg får ikke til å bruke det brukernavn og passord jeg har på jobb på den. Maser om at den ikke finner domene og/eller brukerkonto. Fins det en måte å omgå dette? Er windows XP pro Lenke til kommentar
okasin Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hmm den booter nok oprinlig fra nettverk.. Så om du skal inn å snoke på pc`n så bruke en Linux cd hvor du kan starte fra cd.. eller det lureste er bare å sette inn en xp installasjons cd og installer xp .. evt Windows7 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Har prøvd å sette inn xp-cd, men ser ikke ut til at den vil starte innstallasjon. Hører forsåvidt at cdn blir tatt, men ingenting skjer utover det.... tenkte at man må logge på for å evt gå inn via Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå