Lurern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei. Vurderer å gå til innkjøp av http://no.genevalab.ch/shop/default/genevasound-l. Er det noen som har erfaringer med denne? Og siden FM-nettet snart blir stengt, er det verdt det? Fyren i butikken sa man kunne kjøpe en fm->DAB converter, funker dette i praksis? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Converter? Mener han en dab-adapter slik som dette? De funker, men det er jo en boks til med egen fjernkontroll og eget strømbehov og to stykk kabler og en antenne-ledning som helst må strekkes vannrett ca 1,20meter. Har en slik til min hjemmekino-receiver og den funket utmerket, men siden Logitech Harmony One ikke likte å kobles sammen med den ble den ikke brukt så mye. Antennekabelen skjultes lett i tv-benken, men du kan jo ikke akkurat surre den rundt den smekre Genevaen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tipper Geneva kommer i dab-versjoner innen et år eller to, så for meg er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nå har ikke jeg hørt Geneva mye, men jeg må si jeg ble imponert av lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå