David_1214 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) SLett Endret 21. april 2011 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
avp Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei! ville gjerne høre på sangen, men fikk opp at videoen var privat.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 åh søren, har satt den til public skjønner du, men det tar sikkert litt tid, den har vært på privat i noen dager serru. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 nå er det offentlig Lenke til kommentar
avp Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Fikk se den nå Ettersom dere ikke er en av de profesjonelle som lager musikkvideoer til f.eks eminem, black eyed peace, usher, osv... vil jeg si at musikkviedoen var veldig bra. (teksten skal jeg ikke nevne her ettersom den er litt random, som dere nevnte ) Men det som dere kunne ha gjort bedre med videoen, er selvfølgelig å ha litt flere ''scener'' i den. Altså vise flere bilder, og hoppe litt mer fram og tilbake. Jeg skjønner at dere vil vise at det er en fyr som synger, men dere kan filme flere scener der han synger slik at dere kan lime det sammen (forståelig/ikke-forståelig?). Når dere ser på musikkvideoer til f.eks Erik og Kriss, Britney, Usher, Eminem, osv.. vil dere legge merke til at de hopper ganske mye frem og tilbake mellom forskjellige scener, og det trekker oppmerksomheten deres, og gjør at dere vil se hele musikkvideoen. Det andre som også slo meg, var lyden. Jeg vet ikke om dere kan fikse på det, men om målgruppen deres er mellom 10-25/30 år, bør dere gi sangen litt mere ''puff''. En måte er vel ''sing with passion'', og gi litt mere kraft(forståelig/ikke-forståelig?). Jeg tror ikke jeg skal skrive mere, foreløpig Men om det er noe av det jeg skrev, som dere ikke skjønte, er det bare å si ifra Foresten, jeg er ikke proff i disse greiene jeg heller, men sier bare mine meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå