Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Jeg synes folk overreagerer litt her, klart det er to veldig usportslige lag med flust av spillere som omringer dommeren. Men dette ser vi fra topplagene i pl også(dere vet veldig godt hvem jeg sikter til) - i kamper som er jevne og litt viktige.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes folk overreagerer litt her, klart det er to veldig usportslige lag med flust av spillere som omringer dommeren. Men dette ser vi fra topplagene i pl også(dere vet veldig godt hvem jeg sikter til) - i kamper som er jevne og litt viktige.

 

United har Nani og Chelsea Drogba/Torres, men ingen av topplagene er så gjennomsyret av usportslighet som disse Barca og RM. Kun Chelsea nærmer seg Barca mtp forsøk på dommerpåvirking.

Endret av The Hoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pfft. Det handler snarere om at jeg savner den tiden da fotball faktisk var en kontaktsport. Mannen i avataren din er nok enig med meg i dette.

 

Var myntet til at du mente det var knallhard takling på ball, når det var takling på legg.

 

Og der dukka alle Barca-fans, som eigentleg driter i fotball, opp på facebook :roll:

 

Litt som når Man Utd igrunn. Så det i går, og igrunn nesten hver gang Man Utd vinner en kamp. Er vel bare slik det er med de store lagene tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...