Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania

Maefteda

86 stemmer

1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

2. 2. Hvem vinner ligaen?

3. 3. Hvem vinner Cupen?

4. 4. Hvem går videre i CL?

5. 5. Hvem heier du på?

Anbefalte innlegg

Målet er det ingenting å si på, selv med spill på veldig små marginer. Di Maria skal forresten ha kred idag. Et av få lyspunkt offensivt for Real etter min mening. Ikke hele tiden, men gjorde også mye bra. Ronaldo bare mistet ballen gang på gang og gikk i bakken. Skal være ærlig og inrømme at mye av dømmingen gikk Barcelonas vei, men var absolutt ikke mye han fikk til, selv om det alltid føles farlig når ballen er i nærheten av han.

Ekstra typisk at det er et Messi balltap med påfølgende Ronaldo scoring som fører til seieren da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Di Maria skal forresten ha kred idag. Et av få lyspunkt offensivt for Real etter min mening. Ikke hele tiden, men gjorde også mye bra.

Helt uenig. Di Maria var veldig dårlig kampen igjennom, miste ballen konstant og har mange elendige pasninger og valg. Jobber som en idiot, men ellers elendig. Lyspunkt på scoringen, men det er det. Samme gjelder Adebayor som ikke vinner en eneste hodeduell mot mascherano, ellers en kløne. Higuain og Benzema er mye bedre, og flaks at det ikke straffet seg.

Men gull ble det i alle fall. Men spilles det sånn som det ble i andre omgangen i dag i Cl kampene kan det bli vanskelig.

Lenke til kommentar

Er nok flere som mener Barca fotballen er kjedelig.

Det er ikke hva jeg mente/mener. Barca spiller ikke akkurat fest fotball i Madrid.

Det jeg mente var at Mourinho Taktikken er helt lik Drillo. 9 - 1 i lag oppstilling. Ikke bokstavlig, men de legger seg så lavt. Om det funker er en annenting. Jeg prater om hvor morro det er å se spille. Begge lag har fortjent å tape begge kampene. Både den på lørdag og idag (/igår (20 april)). Lagene spiller så kjedelig at jeg spyr. Treig fotball, minner om Tippeligaen.

5 - 0 kampen tidligere i år var morro å se. Selvfølgelig at det virket som Real Madrid ikke var tilstede og Barca fikk leke så det sang.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan lagoppstilling det blir evt for begge lagene??

Madrid må være offensive ikveld, så blir spennende å se hva Mou finner på å gjøre, har egentlig vært ganske nøytral når det gjelder disse to lagene her, men etter flere Chels-Barca kamper så har jeg begynnt å mislike de dvergene hehe..Så ja jeg håper Madrid vinner hele shitten ihvertfall ikke Manu.

Iniesta ute, og Carvalho ute har jeg fått med meg, noe mer??

Lenke til kommentar

Lagoppstillingene blir vel ikke bekreftet før 19.45 i kveld, men det går vel fort an å spå hvilke spillere som starter. For Real Madrid er det veldig viktig å stresse Barcelona. Di Maria, Özil og Ronaldo starter nok ganske sikkert for hjemmelaget.

Iniesta er vel ikke helt ute, eller?

Trolige startellevere ?

Casillas

Arbeloa, Ramos, Albiol, Marcelo

Lass, Alonso, Pepe

Özil, Ronaldo, Di María

vs

Valdés

Alves, Puyol, Piqué, Puyol

Xavi, Busquets, Iniesta/Mascherano(?)

Pedro, Messi, Villa

Iniesta får sikkert bare en plass på benken, vet ikke helt hvem som bør ta over den rollen. Vet ikke hvem som blir stopper sammen med Pique, men det ryktes at Puyol blir klar.

Lenke til kommentar

Håper for en sjelden gangs skyld at Barcelona vinner og de må gjerne gjøre det overbevisende. Unner ikke Mourinho en damn shitt slik han oppfører seg. RM parkerer vel bussen igjen tenker jeg, men denne gangen tror jeg Barca vil møte veggen med mer teft og vilje til å få bortemål.

Lenke til kommentar

Trodde du var av en helt annen oppfatning jeg Game. Var helt sikker på at du ønsket at Real Madrid skulle slå "hellige" Barcelona.

Skjønner at du ikke unner Madrid noe pga Mourinho oppførsel, er lei av det slelv, men han klarer å få med seg spillerne sine og dermed resultater.

Lenke til kommentar

Håper Barcelona går seirende ut av begge oppgjørene. Det er lettere å like Barcelona enn Real Madrid, dessuten har jeg ikke lyst at Ronaldo skal vinne noe stort med Real Madrid. Tåler ikke å tape for Real Madrid i Champions League-finalen (om det skulle skje), da er det mye lettere å tape mot Barcelona.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at det første spørsmålet i avstemningen er skikkelig kostelig, og kanskje noen har lært litt etter de to første kampene.

Håper Real går videre. Jeg er så kvalmende lei av dette verdens beste lag tullet at jeg får frysninger.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10084850

Det virker også som om Tjernås har glemt at det har blitt spilt fotball før.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...