Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania

Maefteda

86 stemmer

1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

2. 2. Hvem vinner ligaen?

3. 3. Hvem vinner Cupen?

4. 4. Hvem går videre i CL?

5. 5. Hvem heier du på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo. Men har hatt dommeren på sin side ellers.

Tok seg opp mot slutten, men var kjedelig de første 20. Messi involvert i alle sjansene til Barcelona, Ronaldo med nok en kjempesjanse på å putte mot Barcelona.

Reals taktikk har funket bra, men de sliter når Pique tar med seg ballen offensivt. Spennende kamp.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Dårlig kamp av Barcelona. Real var klart nærmest seieren her og fortjente nesten å vinne. Rødt kort og straffe er greit, men da skal Alves få sitt andre gule også i så fall, hvis han var nær Marcelo noe jeg er ganske sikker på at han var.

Messi og Ronaldo med hvert sitt mål og 1-1 var noe jeg spådde på forhånd. Real er bedre enn 5-0 sist tilsier, og de var mye mer forberedt på oppgaven denne gangen. Hindret Barcelona i å spille sin sedvanlige gode attraktive fotball, noe som mer ble lavtliggende spill med støttepasninger.

Serien er i alle fall helt avgjort nå, og da er det Cup og CL igjen. Der er det jo også Real Madrid som skal prøve å stå i veien. Tipper de tar 1 hver, men akkurat nå heller jeg mer mot Real i CL, siden jeg tror de kan klare å spille på resultat der.

Lenke til kommentar

Flott comeback av Real etter straffen og utvisningen. Løpet er nok kjørt i forhold til ligagullet, men de har nok likevel fått litt selvtillit før cupfinalen. Alves burde forresten ha pådratt seg sitt andre gule i straffesituasjonen. Skal man blåse straffe i en slik situasjon, er det litt rart å ikke dra fram kortet.

Lenke til kommentar

VG slår til med "Superstjernene herjet i drømmeutgave av El Clasico". Nuvel. Syntes personlig at det var et ganske kjedelig El Clasico, selv om det så klart var stor nerve og dramatiske situasjoner i kampen. Var litt ta og føle på, og ingen som ville gi det andre laget initiativet i inngangen til de 3 resterende kampene.

Messi var god, og stod bak det meste Barcelona skapte, selv om straffen hans aldeles ikke var så iskald Tjærnås skulle ha det til. Akkurat på det punktet var Ronaldo bedre. Ellers var han ikke så alt for mye med, men hadde 2 enorme muligheter før målet.

Lenke til kommentar

Begynte å lure litt på hva Mou drev med når han gjorde byttene sine, men det ble en flott innhenting. Forundrer meg at Barca "la" seg såpass bakpå når de spilte med mann mer. De burde jo egentlig dominert totalt. Flott at Ronaldo brøt forbannelsen, selv om det var med en straffe. Sjansemessig en relativt jevn kamp, til tross for at Barca hadde høyest possession. Albiol viste oss hvorfor han har sittet på benken store deler av sesongen.

1 av 4 kamper gjennomført, mirakler skal til for at det ikke blir et hjerteinfarkt.

Må si at Pepe gjorde en god jobb i dag. Kjemper og kjemper, men spiller farlig på kanten. Veldig aggressiv. Blodpumpa durer og går litt ekstra hver gang han går inn i en duell.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Barcelona har ballbesittelse fordi de triller ball til hverandre konstant i forsvaret der ingen er, for å trekke ut spillerne på midtbanen slik at Xavi og Iniesta kan kose seg. Det klarte de ikke idag!

Lenke til kommentar

Fortsetter dagens kamp i denne tråden.

Herregud så Barca spillerne ligger og uffer seg. Herlig når to RM spillere løfter opp en Barca spiller som ligger og ruller rundt (var det bosquets?) og han totalt glemmer hvor sinnssykt vondt han nettopp hadde og blir pisse sur. Patetisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...