Gå til innhold

Real Madrid vs Barcelona - 16.04.2011-03.05.2011 - El Clasico Mania


Maefteda

  

86 stemmer

  1. 1. Får Mourinho sparken med 4 strake El Clasico tap?

  2. 2. Hvem vinner ligaen?

  3. 3. Hvem vinner Cupen?

  4. 4. Hvem går videre i CL?

  5. 5. Hvem heier du på?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes folk overreagerer litt her, klart det er to veldig usportslige lag med flust av spillere som omringer dommeren. Men dette ser vi fra topplagene i pl også(dere vet veldig godt hvem jeg sikter til) - i kamper som er jevne og litt viktige.

 

..........

Pl er ikke i nærheten av dette vi ser i spania. Verdens beste lag ? Aldri i livet,noen som ødelegger fotballen på denne måten kan umulig bruke en slik tittel

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes folk overreagerer litt her, klart det er to veldig usportslige lag med flust av spillere som omringer dommeren. Men dette ser vi fra topplagene i pl også(dere vet veldig godt hvem jeg sikter til) - i kamper som er jevne og litt viktige.

 

..........

Pl er ikke i nærheten av dette vi ser i spania. Verdens beste lag ? Aldri i livet,noen som ødelegger fotballen på denne måten kan umulig bruke en slik tittel

 

Å joda, jeg ser det i hvert bidige jevne toppoppgjør, du må ha sinnsykt tykkebriller eller være blind for å nekte for det. Det er nok mer vanlig jevnt over i spania, men når det er så mye som står på spill er engelske lag like ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...