Gå til innhold

Kraftnorge [Server] [ingen whitelist]

Anbefalte innlegg

Hei, mitt navn er Nichiatu, og jeg skal presentere for deg:

Kraftnorge

Hvorfor navnet "Kraftnorge"?

Kraft = Dårlig oversettelse av Craft (som i mineCRAFT)
Norge = ALT FOR NOREG! Vi bor i Norge, og serveren er forbeholdt nordmenn og andre norsksnakkere.

Kan alle joine?

Ja!

Hvordan blir jeg medlem?

Du logger inn på serveren, og hvis en admin er på, snakker du med han. Liker han deg, blir du gjort automatisk til medlem!

Hvem er Admins?

Kun Nichiatu er den formelle admin nå. Har 5 måneders erfaring med Minecraft servere fra før, men søker fortsatt 2-3 kompanjonger som kan stå til tjeneste mesteparten av tiden.

Specs?

1-2 gb dedikert minne(RAM).
2 ghz prosessor (dual core).
15 spillerplasser.

RP eller freebuild server?

Serveren er BÅDE RP og Freebuild. Jeg vil at alle skal ha hus innenfor en bygrense, men at du kan bygge stort sett hva du vil, så lenge det er temaet inne i byen.

Nettside?

Ingen nettside er for øyeblikket tilgjengelig, så alt går igjennom denne forumposten. Kontakt meg via PM dersom det er noen spørsmål, eller andre ting. Rapporter folk til meg via PM også, så jeg kan ta en titt på det litt nærmere.

Takk for at du leste! Ser deg på serveren :D

IP: kraftnorge.servegame.com

Endret av Nichiatu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ville bare dele en server til med dere. Den er åpen for alle som kan oppføre seg pent.

den står også på 24/7.vil dere ha tilgang send meg en melding, for å bli "godkjent" kun minecraft via linux og 20 slots Og den står på Hauketo , har aldri vært 20 personer på den før så det blir spennede å se hvordan den takler det.

Endret av ebg47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...