reef91 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei. Bestilte billett til Sensation White for flere måneder siden fra en side som jeg ble sendt til fra Sensation sine hjemmesider - paylogic.nl. Tenkte ikke over dette noe mer før i dag, hvor jeg ser at alle vennene mine har billetter fra billettservice. Så det jeg lurer på er om jeg kan ha fått en falsk billett? Ligger ved billetten så dere kan se på den: Lenke til kommentar
Glader Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ser ikke ekte ut for mine øyne, jeg går bare ut i fra hvordan billetten ser ut og hvor du kjøpte den fra Men kanskje jeg tar feil, for håpe det Hvis den skulle vise seg å være falsk anbefaler jeg deg ihvertfall å kjøpe en billett så fort som mulig fra arrangementet på Facebook sin side. Folk selger i hast for rundt 400 - 500 kr. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Den er ekte, er slik billett man får når man bestiller fra sensation.com. Trenger bare å scanne koden på arket, og så er det done deal. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Takk for svarene Vil bare si at jeg har sjekket litt rundt og fikk bekreftet fra bilettservice at biletten er ekte til alle de andre som måtte ha samme billett! Be part of the night - Dress in white Kos dere på Sensation white! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå