CherryFreak Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei alle dere der ute! Jeg har nå holdt ut med iPhonen min siden 2009, men begynner å bli litt lei av at den er så skjør.. Savner også et litt bedre kamera, samt bedre funksjoner når det gjelder teksting(mtp. "tastaturet") osv.. Trenger ikke akkurat en erstatning til iPhone heller - men må si jeg er veldig glad i gratis apper, og det at den enkelt konfigurerer/synkroniserer seg selv med iTunes. Jeg har ikke satt meg så godt inn i andre telefoner på markedet, men tror nok ikke jeg tar meg råd til å kjøpe iPhone 4... Synes musikk er veldig viktig, og kommer nok ikke til å gå med en iPod i tilleg til telefonen, så det får være en god "pakkedeal" (derfor elsker jeg iPhonen min..) Jeg vil også ha mulighet for å plugge et vanlig headset inn i telefonen uten annen "mellomkobling". Om jeg har helt merkelige "kriterier" får dere si ifra.. Har som sagt ikke fulgt så godt med på markedet for tiden, så bare kom med tips om telefoner (gjerne skriv litt om den) dere tror kunne passe til meg - eller som generellt er bra telefoner. Please, come on and give a cellphone noob some tips! Lenke til kommentar
CherryFreak Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Bumpetibump... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva med en android telefon? Der har du veldig mange å velge imellom. Og flestparten har vell minijack tilkobling. Samt du har veldig mange gratise apps du kan laste ned. HTC har veldig mange brae mobiler. Jeg har HTC Desire og er veldig fornøyd med den. Minuset med den er vell batteritiden, men det er vell et problem hos alle nyere smarttelefoner idag. LG har også kommet med mange nye mobiler som er ekstrem raske og har veldig bra kamera, etter det jeg har lest iallefall. Raskere enn Iphone 4 også. Men de er vell kanskje i samme prisklasse som iphone4? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du kan jo ta en titt på den kommende Samsung Galaxy S2. SuperAmoled+ 4.3" skjerm, dual core prosessor m.m. Er egen tråd på forumet for denne telefonen. Kommer mest trolig i mai måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå