Gå til innhold

Mouse pad problemer! Hvordan slå av? Blir gal!

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det har seg slik at mousepaden min er fucked. Den trykker når den har lyst til så jeg bruker vanlig USB mus, men nå i det siste kan den finne på å trykke uten at jeg gjør noe!

Dette har jeg gjort:

Prøvd å skru av den fra kontroll panel->mus, men kan ikke trykke deaktiver på mousepaden bare på USB musen.

Så har jeg prøvd å slette driverne til mousepaden, men det går ikke fordi jeg må ha tillatelse fra "TrustedIntaller" hva nå en det er.

Jeg har prøvd å gå inn på enhetsbehandling og skru den av, men det gikk heller ikke.

Og: den ser bare ut til å klikke når jeg har lyd på (wtf?)

Hvordan kan jeg slå den av?

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne linken forteller deg hvordan du kan gjøre det i Windows 7:

http://helpdeskgeek.com/windows-7/windows-7-how-to-delete-files-protected-by-trustedinstaller/

Problemene du beskriver skyldes mest sannsynlig at en av mikro-bryterne til museknappene på touchpad'en din henger. Litt elektronikkrens vil sannsynligvis kunne ordne dette for deg, men du må nok demontere litt for å komme til bryterne. Det er ikke vanskelig, bare du får tak i en service manual til pc'en din. Søk på "produsent + modellnr + service manual" så finner du sikkert en. I verste fall kan du koble touchpad'en fysisk fra hovedkortet.

Post gjerne eksakt hvilken pc du har hvis du trenger mer hjelp.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Funket ikke det der Windows23 endringene..

Får vell bare leve uten lyd jeg da siden jeg ikke har verktøy til og skru den opp og fikse.

Lenke til kommentar

på de fleste laptoper er det en ganske enkel funksjon for å deaktivere touchpadden gjennom FN + dedikert knapp. har du f.eks en blå FN knapp, kan du se over de blå ikonene etter noe som kan ligne på et symbol for touchpaden.

finner du en slik er det bare å prøve å holde fn nede, for så å trykke den andre knappen samtidig.

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...