Gå til innhold

Tips og anbefalinger i New York og Washington D.C

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Skal til New York og Washington D.C i Juli, og skal besøke steder der, som f.eks Frihetsgudinnen, Central Park, Times Square, White House, og andre diverse monumenter.

Noen flere anbefalninger som dere syns jeg burde få med meg når jeg først reiser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-207017

Alt for mye! - har du noen spesielle interesser da? Kunst, musikk, mat etc. eller du er kanskje mer ute etter å se de kjente bygningene/stedene kanskje.. :)

Om du vil følge turiststrømmen er vel Empire State Building et must (forbred deg imidlertidig på lang kø..men verdt det!)

Du bør også få med deg et broadway show når du først er i NYC! Om du har interesse for den slags.. men er umulig å ikke finne en eneste forestilling av interesse

"Moma" bør du få med deg om du liker kunst (museum of modern art)

Også må du sørover til Chinatown!

Tenkt å være i Manhattan for det meste eller kunne du tenke deg å besøke Queens, Brooklyn etc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Om du vil følge turiststrømmen er vel Empire State Building et must (forbred deg imidlertidig på lang kø..men verdt det!)

Du bør også få med deg et broadway show når du først er i NYC! Om du har interesse for den slags.. men er umulig å ikke finne en eneste forestilling av interesse

"Moma" bør du få med deg om du liker kunst (museum of modern art)

Også må du sørover til Chinatown!

Tenkt å være i Manhattan for det meste eller kunne du tenke deg å besøke Queens, Brooklyn etc?

ESB er på listen, takker for tipset.

Skal prøve å få sett ett Broadway Show mens jeg er der.

Kunst er jeg ikke så veldig interessert i, men musikk derimot! (Kom gjerne med tips om det visst noen av dere har.)

Chinatown, Queens og Brooklyn er på listen.

Takker så mye for tipsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...