Gutten_i_royken Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg er en gutt/mann som på ca. 30 år, og har et problem - som i mine øyne gjør at jeg føler meg bare mer og mer "mindreverdig", umoden, ikke voksen, osv osv. for hvert eneste år som går. Har riktignok hatt litt erfaring med "roting" og gjensidig tilfredstillelse (mest jeg som har tilfredstillt jenta), men har til mine store fortvilelse ikke noe erfaring - når det gjelder samleie. Selv om jeg ikke er noen mester til flørting og slike ting, har jeg ikke problemer med å ta kontakt med jenter, ha jentevenner, og slike ting. Problemet er at de to første forholdene endte ganske stygt, og de endte før man egentlig kom til det skrittet - at man hadde samleie. Det første forholdet var vanskelig, hun ville bare ha mer og mer tilfredstillelse av meg, "sex" i hennes øyene var egentlig at jeg slikket og holdt på med henne, mens hun egentlig gjorde veldig lite tilbake. Jeg aksepterte dette, fordi jeg håpet det skulle bli mer etter hvert som tiden gikk - og bl.a. fordi hun hadde litt problemer med å kle av seg, veldig usikker på sin egen kropp, og litt komplekser rundt dette. Jeg fikk gode tilbakemeldinger, og var flink til å tilfredstille, men hun ga meg i beste fall kun noen raske "håndjagere" samt såvidt litt slikking av meg. Det andre forholdet kom man aldri til samleie, rett og slett fordi hun var utro - enda det var hun som ville vente og vente og vente.. til man tok dette steget. Det var egentlig et tredje forhold også, men dette har jeg riktignok litt problemer med å snakke om. Men enkelt sagt, var hun involvert i en tragisk bilulykke utenlands - og etter dette; begravet jeg meg mer eller mindre i arbeid, inntil jeg for noen år siden prøvde å date mer igjen. Nå er problemet slik at jeg kan fint ha kontakt med ei jente/kvinne, men når "forholdet" eller vennskapet kommer til et visst punkt (der sex blir naturlig), så trekker jeg meg tilbake. Hvorfor er rett og slett de erfaringer (og ikke minst: mangel på erfaringer) fra tidligere. Dette med at jeg har lite eller begrenset med seksuell erfaring, gjør at dette hemmer meg såpass mye - at jeg derfor ikke tør å innlede flere forhold eller sette i gang med mere dating. Derfor håper jeg at det er noen der ute, enten erfaren eller uerfaren som har tålmodighet - og som kan hjelpe meg med dette problemet. Jeg er lærevillig, tålmodig, lydhør, snill, og ærlig - og vil være evig takknemlig; dersom det er noen som ville hatt både interesse og lyst til å hjelpe meg. Dersom du er erfaren, så vil jeg med glede være din lærevillige elev - og selvsagt gjøre alt for at dette også skal bli en nytelse for deg. Er du derimot uerfaren (som meg), kan vi sammen utforske og lære hverandre gjennom erfaring vi får - og nyte godt av dette senere i livet. Ja dette er en spesiell forespørsel, men jeg håper at det er ei jente eller kvinne der ute - alder spiller egentlig ingen rolle; men jeg håper du forstår at jeg er 100% seriøs og at dette for meg er et kjempeproblem som jeg så gjerne vil få hjelp til. Jeg har stabil og god økonomi, egen bil og leilighet, selv om jeg riktig nok har passert 30 år - tror mange jeg er minst fem til 10 år yngre, så jeg har vel kanskje et ungdommelig utseende, er eller sunn og frisk, og vil bidra med det jeg kan (f.eks. middager, kino, turer vi kan reise på dersom ønskelig); dersom det kan være interessant. Håper på svar... (Send meg enten en privat melding, eller en e-post via min profil side her på forumet) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med selve forespørselen, men jeg bare lurer på om du har tenkt på å dele denne forspørselen på mer "typiske" nettsteder som sukker, møteplassen, skybyen, cupido eller kanskje kvinneguiden? Jeg bare tenker at det kanskje ville være større sjanse for å finne interesserte kvinner på slike nettsteder enn her i nerdenes mekka... Selv om vi har vår andel av kvinner og jenter i variert alder her også. Ikke for å ta fra deg håpet om noe her inne, det er sikkert mulig det også, men jeg tenker bare at andre steder ville være mer egnede. Lenke til kommentar
Gutten_i_royken Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Tusen takk for tilbakemelding iChristian, det er helt klart noe jeg kan vurdere - eg takker for tipset. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Du må lære deg å slappe av og ''go with the flow'', jo mer du stresser over det at du fremdeles er jomfru jo verre blir det. Slapp av, kommuniser med din partner og da går det seg nok til! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Annonser (kontaktannonser?) er vel ikke tillatt her på forumet eller? for det var vel det det var? Og foresten, at du skriver i slike korte avsnitt er helt forferdelig og lese. Skriv fulle avsnitt. Og foresten igjen, her på diskusjon.no er det ikke så mange jenter. Prøv heller sider som er spesielt tilegnet dette formålet f.eks nakenprat. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 eskorteservice? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 For det første, jeg tviler på at dette er rette stedet å finne kontakt på, men du kan jo være heldig... "Nå er problemet slik at jeg kan fint ha kontakt med ei jente/kvinne, men når "forholdet" eller vennskapet kommer til et visst punkt (der sex blir naturlig), så trekker jeg meg tilbake. Hvorfor er rett og slett de erfaringer (og ikke minst: mangel på erfaringer) fra tidligere. Dette med at jeg har lite eller begrenset med seksuell erfaring, gjør at dette hemmer meg såpass mye - at jeg derfor ikke tør å innlede flere forhold eller sette i gang med mere dating." Det ser ut som om du vet hva problemet ditt egentlig er, og det er ikke de nye kontaktene du møter. Tror nok du burde jobbe med deg selv, se om du kan finne et eller annet holdepunkt som kan hjelpe deg med de nevnte problemene. En slags sikker-sone i deg selv. Du kan jo eventuellt, hvis det er et virkelig stort og uløselig problem, ta deg en tur til psykolog, som kan hjelpe deg med dette. Ja, det var helt seriøst ment, du trenger ikke være mentalt ustabil el. for å gå til psykolog. Har inntrykk av at folk flest har alt for mange fordommer mot denne yrkesgruppen. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Tre forslag: 1. Eskorteservice. Bare pung ut nok så er problemet løst på en kveld. 2. Etter min erfaring bygger man opp mye mer press og spenning rundt et samleie når det er en lang rekke dates som leder opp mot det, SPESIELT der man går gjennom "vennestadiet". Derfor vil jeg egentlig foreslå langt flere fyllekuler med kompiser. Det er på byen du har mulighet til å fikse one-night-stands, der man ikke engang trenger å like den man ligger med, og det ikke er noe som helst press knyttet til samleiet. Shit, bare du klarer å FULLFØRE etter en slik fyllekule får du stjerne i boka av meg. Før eller siden treffer du en eller annen full og kåt skreppe i baren. 3. Uansett hva du gjør, tenkte jeg dette hadde vært et fantastisk konsept å lage en dokumentar av. Førsteposten rørte i alle fall noe dypt inni meg. Du virker som at du fortjener dette, og jeg tror mange vil støtte deg i din søken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg