RBW Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Intel og Micron hopper på 20 nm NAND. Les mer Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har et lite spørsmål. Vil dette påvirke skjermkort også? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Men hur lenge kan man krympe ting som detta? Er det ikke snart stopp pga fysiske lover eller noe? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Så en eller annen plass på national geographics om dette med å minske databrikker at når de blir så små så "hopper" elektronene mellom lederne (som de ikke skal gjøre). var noe sånt, tror jeg det var. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Men hur lenge kan man krympe ting som detta? Er det ikke snart stopp pga fysiske lover eller noe? Mener å ha lest at det stopper på 6-7nm edit: my bad Endret 16. april 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 offtopic: men jeg mener nå det er litt forskjell på forkortelsene NM nm og Nm. Bare ett lite hint Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 offtopic: men jeg mener nå det er litt forskjell på forkortelsene NM nm og Nm. Bare ett lite hint Men ingen av dem gir mening i dette tilfellet.nm derimot. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Det som er interessant her er om antall ganger du kan slette/skrive til en blokk blir enda mindre. Hvis det tallet blir mindre og mindre for hver gang de krymper flashminnebrikkene, kommer man til slutt til punktet der det blir et reelt problem. Endret 16. april 2011 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Så bra! Man må vel stadig krympe brikkene for å ha en viss utvikling innen SSD-teknologi slik at den blir raskere, større (datakapasitet), billigere (og dermed mer folkelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå