Vaff1 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 God dag godt folk :-) Jeg ønsker å få bedre kjøling til mitt system og trenger hjelp fra dere som kan dette. Dette er hva jeg har nå: Kabinett: Corsair Obsidian 800D Hovedkort: ASUS Maximus IV Extreme Prosessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K Skjermkort: ASUS GeForce GTX 580 Hva ville dere ha puttet inn i et sånt system? Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Har nesten samme system, men har GA-EX58-EXTREME hovedkort + i7-920 CPU. Bygde om systemet i går og er veldig fornøyd med kjølingen nå. Vankjølingen: CPU: Core i7-920 + Apogee GTX GPU: GTX-570 + EK-FC580 GTX-Acetal. Radiator: Phobya G-Changer 360 Ver. 1.2 + 3x Gentle Typhoon 800 RPM vifter. Pumpe: Aquastream XT Ultra. Tank: AB-G Watercool reservoir. Kjører CPU på 3.36 GHz og har CPU/GPU 30/31 Idle, 36/42 Load temperatur. Radiatoren er veldig stor (6 cm tykk) men fantastisk bra kjøling. Vanskelig å montere da den er tung. Endte opp med å stripse viftene til radiatoren, få på plass noen skruer i viftene og så klippe vekk stripsene. Alle vifter går på maks hastighet, men med 800 RPM på radiator viftene høres de nesten ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå