Xito Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei. Hadde tentamen på skolen i dag. Da brukte jeg laptopen min. Jeg gikk inn på kontrollpanel og satt passord på brukeren min, slik at ingen skulle bruke den hvis jeg gikk på do e.l. Når jeg gikk, satt jeg den i dvalemodus. Nå får jeg ikke logget inn. Er 100% sikker på at det er riktig passord. Er også sikker på at det var skrevet inn riktig siden jeg måtte skrive det inn to ganger. Er det mulig å fikse dette uten å reinstallere?? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sikker på at du forsøker å logge inn som riktig bruker med riktig domene? Lenke til kommentar
Xito Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Har bare en bruker, er ingen domene instillinger, kan bare trykke på sann ehjelpemidler og avslutt. Bruker Windows 7 Home Premium Lenke til kommentar
Xito Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Skrev passordet mange ganger sakte, og plutselig virket det, selv om jeg hadde prøvd det før... Får se om jeg får fjernet det nå. Fikk også fjernet det på første forsøk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå