SpillRune Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hydro Thunder Hurricane er fantastisk. Jeg frykta at det skulle føles annerledes enn originalen men dette er ekte god gammeldags Hydro Thunder. Litt tammere announcer-stemme, han kunne godt ha vært et par hakk mer overdrevet i uttalen, men det er småpirk. Spillet har mer enn nok å by på for den som vil ha gull på alt, kontrollen sitter akkurat slik den skal, og banene er både morsomme og utfordrende med mange snarveier/omveier og hemmeligheter. Anbefales på det sterkeste for alle som vil ha ekte arcade-racing. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da har jeg fullført Limbo. Det er uten tvil et av de beste XBLA-spillene jeg har spilt. Jeg satte veldig pris på den minimalistiske historiefortellingen, og jeg synes det ble gjort mye bedre enn i Braid. Oppgaveløsingen var stort sett solid gjennom hele spillet, men det var et par puzzles som bydde på litt frustrasjon. Om jeg skal sammenligne det med Braid igjen så opplevde jeg Braid som en serie med puzzles. Limbo var som en reise. Kjøpte Braid da det kom ut, men la det bort da jeg satt meg fast. Fant det igjen i går da jeg så igjennom alt på boxen, og bestemte meg for å teste det igjen. Men det ble med en liten halvtime. Det er for mye prøv-og-feil for meg. Hopp på fienden-spol tilbake, få tak i nøkkelen-spol tilbake, dra i spaken-spol tilbake. Puzzles blir for kjedelig og ensformig på den måten. Det har pen grafikk og god musikk, men det hjelper liksom ikke når det ikke fenger meg. Limbo derimot var helt fantastisk. Nydelig grafikk, lyd og atmosfære. Dessuten hadde det kreative og varierte gåter. Ville hele tiden bare spille litt til. Vil lett anbefale Limbo før Braid Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 And Yet It Moves har en del gåteløsning som ligner en del det man finner i slutten av limbo. Kort og kult spill på steam. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 And Yet It Moves har en del gåteløsning som ligner en del det man finner i slutten av limbo. Kort og kult spill på steam. Testet demoen nå, og det var ikke så værst. Litt usikker på om det blir et kjøp. Får se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Castlevania HD, eller Castlevania: Harmony of Despair er rett og slett herlig! Monday Night Combat blir nice, dermed blir det stopp for arcade-spill resten av året, sansyneligvis. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Castlevania HD, eller Castlevania: Harmony of Despair er rett og slett herlig! Monday Night Combat blir nice, dermed blir det stopp for arcade-spill resten av året, sansyneligvis. Why? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fordi jeg blir delvis heltids-student til høsten, dermed tjener mindre og har mindre penger. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 80kr er vel ikke så mye... Delvis heltidsstudent? Deltidsstudent altså? Hehe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, 4timer dagelig. Men jo, sånn for det meste så blir det de siste arcade-spillene i år. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Lara Croft and the Guardian of Light Review http://xboxlive.ign.com/articles/111/1112531p1.html Video Review her http://xbox360.ign.com/dor/objects/64033/lara-croft-and-the-guardian-of-light/videos/laraguardian_vdr_081310.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Var det noe spesielt tidsrom vi skulle "få tilbake" 1200 MSPoints i forbindelse med Summer Arcade-lineup`en hvis vi hadde kjøpt alle 5? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Var det noe spesielt tidsrom vi skulle "få tilbake" 1200 MSPoints i forbindelse med Summer Arcade-lineup`en hvis vi hadde kjøpt alle 5? Usikkert. Mulig det blir noe i likhet med tidligere i år. Regner med det kommer poeng nærmere 31. september, eller noe. Endret 29. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Super Meat Boy will release on Xbla as the "main course" of The Game Feast, a new promotion MS is doing this October. (because "fall of arcade" just sounds wrong) Super Meat Boy officially hits Xbox Live on the 20th of October. Mark your calendar. Bring a bib. OXOX -Team Meat http://supermeatboy.com/33/It_s_Official_/#b Artig at MS kjører en arcade-kampanje i høst også. Jeg tipper at Ilomilo og Comic Jumper blir to av de andre spillene i kampanjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Slik er line`up framover: * September 8: Plants vs. Zombies, 1200 MSP * September 8: Dance! It’s your Stage, 800 MSP * September 15: Sonic Adventure, 800 MSP * September 29: Hydrophobia, 1200 MSP * October 6: Comic Jumper, 1200 MSP * October 13: Pinball FX 2, Tables purchased individually, free import from original Pinball FX * October 20: Super Meat Boy, Pricing TBD Endret 31. august 2010 av Maury Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Venter på Raskulls jeg som ble annonsert under fjorårets e3. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Oppfølgeren til deathspank allerede 21. september, http://www.deathspank.com/ Kom veldig overraskende på meg, men 1ern var fantastisk så dette var gode nyheter! Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Var bare et tidsspørsmål før Copysoft skulle "la seg inspirere" av Home til PS3... Ett ord: Trophies. This. Alle låner ting fra hverandre. Hvem er den største vinneren på det: Oss. Så slutt og klag Kenneth. Endret 13. september 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Enda et Dead Rising 2 arcade-spill er bekrefta for XBLA i 2010. Mest sansynelig 2-3 månder etter. Så gangske sikkert før jul. Spillet heter Dead Rising 2: Case West. Mer her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=14840 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg kjøpte meg Costume Quest - Grubbins on Ice og begynte på det ikveld. Men har problemer med at spillet klikker/fryser hele tiden. Det kommer mange hvite striper på skjermen og alt fryser. Må da slå av konsollen da kontrolleren slutter å reagere. Noen andre som har kjøpt denne DLC-en som har oppled det samme? Hadde ingen problemer med Costume Quest da jeg spillte det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noen smakebiter på 2 tittler jeg skal ha: 29 desember 800 ms points 5 januar 800 ms points Endret 9. desember 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå