Mr. Pants Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Noen som vet om noen billige og bra nettsteder å kjøpe MSP fra? Slik jeg har opplevd det er det billigst(og mye enklere) å kjøpe dem via Xbox Live. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har kjøpt The Misadventures of P.B. Winterbottom, og det er fantastisk fra ende til annen. Makan til absurd humor og fengende gameplay er det få andre spill på XBLA som tilbyr. Anbefaler alle å prøve trial-utgaven. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal kjøpe Puzzle Quest 2 i dag! Eneren var så konge, og det er ikke noe galactrix drid, det er jo dømt til å være bra. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Nå har førsteposten fått en ny oppdatering. Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til Summer of Arcade. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Lurer på når Limbo kommer... Og så mener jeg jeg leste at The Incredible Machine skulle komme på XBLA, lurer på hvor det har blitt av.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Limbo er en del av dette årets Summer of Arcade. Det betyr at spillet vil bli lansert i løpet av juli eller august. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Advarsel: Folk med diabetes bør ikke klikke på denne linken. http://blog.ilomilo.com/2010/07/ilomilo-loves-music/ Southend Interactive har lagt ut fem av låtene i Ilomilo på nett. Soundtracket høres utrolig bra ut. Jeg tenker spesielt på March of the ilomilos, Me and my paper plane og Sunny days. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg var sikker på at jeg skulle kjøpe meg Limbo fra før, men etter å ha sett GiantBomb sin Quick Look av spillet er jeg helt frelst. Det ser jo helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg er helt enig med deg Lakus. Limbo blir ett av få XBLA jeg kjøper. Det ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 DeathSpank og Deadliest Warrior kommer den 14. juli. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg var sikker på at jeg skulle kjøpe meg Limbo fra før, men etter å ha sett GiantBomb sin Quick Look av spillet er jeg helt frelst. Det ser jo helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det _ser_ fantastisk ut. Virkeleg stemningsfullt. Men heilt alvorleg talt, det såg kjedeleg ut. Håper eg tek feil, og det vert nok uansett kjøpt inn. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Summer of Arcade Limbo, July 21: This black and white puzzle platformer will draw you into its surreal world. Hydro Thunder Hurricane, July 28: This multiplayer racer on water is a cult favorite from back in the Dreamcast days. Castlevania: Harmony of Despair, August 4: A Symphony of the Night-style Castlevania game designed for six-player co-op. Monday Night Combat, August 11: A multiplayer, Team Fortress-style third-person shooter. Lara Croft & the Guardian of Light, August 18: This isometric co-op adventure is a big departure from previous Tomb Raiders Each game will set you back $15. Microsoft will be rewarding gamers that download all five titles with 1200 Microsoft Points ($15), so you basically get one for free. Download at least three and you'll be reimbursed 400 Points ($5). http://xboxlive.ign.com/articles/110/1104110p1.html Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Summer of Arcade Limbo, July 21: This black and white puzzle platformer will draw you into its surreal world. Hydro Thunder Hurricane, July 28: This multiplayer racer on water is a cult favorite from back in the Dreamcast days. Castlevania: Harmony of Despair, August 4: A Symphony of the Night-style Castlevania game designed for six-player co-op. Monday Night Combat, August 11: A multiplayer, Team Fortress-style third-person shooter. Lara Croft & the Guardian of Light, August 18: This isometric co-op adventure is a big departure from previous Tomb Raiders Each game will set you back $15. Microsoft will be rewarding gamers that download all five titles with 1200 Microsoft Points ($15), so you basically get one for free. Download at least three and you'll be reimbursed 400 Points ($5). http://xboxlive.ign.com/articles/110/1104110p1.html Jeg skal i alle fall ha 3 av de Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blacklight eller hva det het kom ut i dag. Lastet det ned STAT og synes det var rimelig kult. Litt CS/COD-aktig. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg lastet ned Risk hin dagen, med overhodet null forventninger. Det ble en hyggelig overraskelse for å si det sånn. Det er vannvittig moro, og enda mer moro med en kamerat. Foreløpig har jeg spilt i åtte timer, og det er på ett enkelt brettspill. Enormt skøy. Risk er desidert verdt de få kronene det koster. Endret 7. juli 2010 av nypis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er de samme tankene som jeg har om det. Kjøpte det litt småspontant og angret overhodet ikke. Spilte det vel i 3-4 timer alene før jeg og fetteren min satt oss ned sammen og brukte ytterligere 3-4 timer. Blir nok mer før uka er omme også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Risk og Limbo er de XBLA-titlene jeg vurderer sterkest nå. Risk mest fordi jeg tror det kan være innmari moro veldig lenge, og Limbo fordi det ser himla kult ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg likte Blacklight veldig, skjønner at ikke alle liker det. Men jeg simpelt elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå