Whackedorange Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Blir iallefall Scrap Metall på meg selv om prisen kanskje var litt drøy. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Blir iallefall Scrap Metall på meg selv om prisen kanskje var litt drøy. Jeg er enig der. Stadig flere nye XBLA-spill koster 1200 MSP. Med tanke på at nye XBLA-spill vanligvis er mye bedre enn de eldre så er det ikke helt uventet. Det kommer dog fortsatt enkelte spill som koster 800 MSP(f. eks PB Winterbottom, Lazy Raiders og Perfect Dark). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Auda. Jeg valgte å ikke legge Trine til førsteposten fordi det rett og slett var for lite informasjon om porten. Nå ser ut til at spillet ikke kommer til X360 alikevel. Kilde Er det noen her som har prøvd PB Winterbottom forresten? Jeg ser at det har fått ganske bra kritikk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det var synd att Trine ikke ser ut til å komme på 360 allikevell. Har ikke fått prøvd PB ennå, lastet en demo ned i går men har ikke fått anledning til å spille det ennå. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Testa så vidt demoen av PB Winterbottom i går. Veldig gjennomført stil og musikken var fantastisk Trine har eg til PS3, så det gjer meg ikkje så mykje. Men synd at det ikkje kjem, absolutt eit spel som er verdt å få med seg. Ser utruleg flott ut og er veldig kjekt i lokal coop. Til og med madammen speler det ^_^ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Super Meat Boy har lenge vært annonsert til PC og Wiiware. Nå har imidlertid utvikleren lettet på sløret og avslørt at det også vil komme en XBLA-versjon. Team Meat håper på å få lansert spillet i løpet av sommeren 2010. Kilde: IGN Spillet minner meg veldig mye om N+, så dette er et spill som jeg kommer til å følge med på videre. http://www.youtube.com/watch?v=z5LiCHs6DWU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skal ha meg alle arcade-spillene i mars, selv Game Room. Dette er alle 4 arcade spill jeg har lengta etter siden de ble annonsert. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Block Party lineupen ser veldig bra ut, men jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe alle spillene eller ikke. Perfect Dark 64 er et must. Jeg kommer til å vente med å kjøpe Scrap Metal og Toy Soldiers til jeg har prøvd demoene. Game Room er gratis, så det kommer jeg til å laste ned uansett. 1 måned ekstra XBL gold og 400 MS points i bonus gjør dog at det frister litt å gå for alle spillene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Toy Soldiers var jævelig bra synes jeg. Kanskje den beste "skyte"-tittlen til nå på Arcade. Jeg tror du får med avatar-tilbehør på alle de 3 arcade-spillene som kommmer på mars. På Toy Soldiers får du gassmaske og en dings. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk endelig prøvd PB Winterbottom og Lazy Raiders her om dagen. Jeg likte veldig godt det jeg spilte! Gameplayet i Lazy Raiders var uvant, men artig. Jeg kommer definitivt til å plukke opp spillene når jeg får tid til dem. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som har fått testet Scrap Metal *full game ? Hadde det hvertfall moro med demoen, men føler prisen er litt for drøy.... Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Tales of Monkey Island 2 bekreftet =) Med tanke på at den oppussede originalen solgte i bøtter og spann til boxen, er det utenkelig at denne ikke dukker opp på XBLA. Edit: Der var den på plass, sommeren 2010, få måneder til. Endret 12. mars 2010 av Ellusion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg likte Scrap Metal veldig. Kanskje litt "kvalmende" måte å styre bil på, men alt i alt et greit arcade-spill. Likte det like godt som Toy Soldiers. Kan også bekrefta at Scrap Metal også har awards til avataren. Så da følger det nok med i Perfect Dark og(hvis det da ikke blir lagt ut på marketplace istede). Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Et annet spill vi må ta med er Might and Magic: Clash of Heroes. En port fra DS versjonen. Ser utrolig pent og spennende ut for oss rpg nerds. kotaku.com 'First look' http://www.youtube.com/watch?v=g7nzkoqIjrI&feature=player_embedded# Endret 16. mars 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Platformspillet Limbo ser utrolig pent ut. Utviklerne har sagt at spillet vil bli lansert i sommer. Det er foreløpig kun annonsert til XBLA, men utviklerne er åpne for å ta spillet til andre platformer dersom det blir en suksess. Preview Limbo, Super Meat Boy og Sonic the Hedgehog 4 kommer til å gjøre årets sommer svært underholdende for oss som liker platformspill. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Snoopy spillet ser jo veldig lovende ut da. Trailer: Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Noen som har testet Game Room enda? Endret 25. mars 2010 av LinoraN Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Puzzle Quest 2 og Battleblock havner nok på harddisken. EDIT: Might and Magic: Clash Of Heroes så også interessant ut. Endret 26. mars 2010 av Kamizage Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hva er Zeno Clash egentlig?? Så jo helt merkelig og scary ut Action/adventure med fokus på melee combat. Jeg er enig i at det ser merkelig ut. Selv gleder jeg meg mest til Perfect Dark, Joy Ride, Zeno Clash og Sonic. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å kjøpe mer enn 4 XBLA-spill i løpet av 2010. Det kommer mye bra i år. Pc versjonen...lurer på hvor like spillene er? http://www.youtube.com/watch?v=nvYruEiLxC8 Metacritic Endret 26. mars 2010 av username Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hydro Thunder-oppfølger til Xbox Live Arcade Midway's classic arcade speedboat racer Hydro Thunder is getting a full-fledged sequel with Hydro Thunder Hurricane, exclusively for Xbox Live Arcade, promising all-new, over-the-top rocket powered speedboat action Fra Joystiq: http://kotaku.com/5502892/hydro-thunder-returns-with-all+new-xbox-live-arcade-sequel Husker orginalen, den var grei. Virker som spillet kommer til å være blant årets "Summer Arcade" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå